Żel pod prysznic z solą z Morza Martwego, aloesem i miętą wodną Feel The Massage Palmolive Aroma Sensations

14:30



Dotychczas na blogu pojawił się już jeden reprezentant firmy PALMOLIVE - niestety nie był to mój ulubieniec ale jednak chciałam pokazać Wam żel czekoladowy umilający jesienne wieczory :) Tym razem prezentuję Wam również inną wersje - nieco orzeźwiającą i tak sobie myślę, że idealną na cały rok. Znacie ten żel?


Ja poznałam dokładniej jakoś 7 lat temu... wcześniej bardzo lubiłam mydełka FA a żeli używałam zupełnie innych i tak szczerze to nie pamiętam teraz jakie to były firmy czy marki...


Zachwycały mnie zapachy mydełek FA i zawsze czegoś takiego szukałam aby zapach utrzymywał się na skórze po kąpieli przez jakiś czas.


Żel pod prysznic z solą z Morza Martwego, aloesem i miętą wodną ma przepiękny zapach!
Dostałam go w prezencie od ukochanej osoby i od tej pory nie rozstaję się z tym żelem - przypomina mi nie tylko miłe chwile ale także kojarzy mi się bardzo z wakacjami.


Dziewczyny czy Wy też tak macie, że na ulicy czasami czujecie jakiś przecudny zapach perfum kiedy miniecie się z jakąś dziewczyną?


Rzadko ale jednak zdarzają się takie sytuację i wtedy zawsze się zastanawiam - kurcze, ale świetny zapach... ciekawe, co to było, jaka to firma - koniecznie muszę to znaleźć ;)







Wracając do żelu - butelka produktu jest na klik - bardzo wygodne rozwiązanie chociaż zastanawiam się czy na pompkę też by przeszło - raczej tak bo granulki peelingu nie są aż tak duże, żeby utknęły w rurce dozującej więc można spróbować.


Przezroczysta butelka pozwala kontrolować pojemność


Całość jest utrzymana w niebieskiej kolorystyce, co nieodłącznie kojarzy się z czymś morskim i świeżym




Niestety nie udało mi się w pełni uchwycić składu produktu... ale zdaję sobie sprawę, że nie jest taki jaki mógłby być... czyli super - eko - naturalny i bio ;)


Mimo tego faktu uwielbiam ten żel i jest on moim dożywotnym ulubieńcem!!!


Uwielbiam ten zapach, który sprawia, że czuję się naprawdę świeżo i przez długi czas czuję nadal jego zapach na mojej skórze :)))






Jak na razie to chyba jedyny żel z PALMOLIVE, który przypadł mi do gustu...
Jest jeszcze zielona wersja z peelingiem ale niestety aż tak mi się nie spodobał





Cena: od 7 zł/500 ml




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: oczyszcza dokładnie skórę i umila kąpiel swoim zapachem
Zapach: przepiękny - morski, orzeźwiający






Używacie produktów PALMOLIVE?

Zobacz także:

7 komentarze

  1. Miała go moja siostra a ja miałam ochote go jej zwinąć :P zapach jeden z moich ulubionych <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej serii mam żel w pomarańczowej butelce. Jest fajny, ale zapach mało otulający a obecnie takie preferuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam piękne wspomnienia z kosmetykami Palmolive ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaintrygował mnie zapach :) od dawna nie używam żeli tej marki, stawiam przede wszystkim na te od Korres.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach z całą pewnością przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś z tej serii fioletowy żel i przyznam, że po dłuższym czasie zapach strasznie mnie zmęczył :( Może z tym byłoby inaczej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli już używam Palmolive to właśnie żeli ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy


ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa