Bielenda Pro Serum do twarzy z komórkami macierzystymi

stycznia 22, 2018


Bielenda to znana, polska firma kosmetyczna, którą miałam okazję poznać podczas zajęć w  szkole kosmetycznej. Serum do twarzy z komórkami macierzystymi kupiłam po to aby używać głównie na mojej kuzynce ale i sama zastosowałam choć raz, żeby wypróbować. Zapraszam na recenzję serum do twarzy z Bielendy.

Buteleczka jest z zakraplaczem - bardzo wygodna w użyciu - dozujesz ile chcesz. Pojemność również wystarczająca na kilkanaście zabiegów. Przede wszystkim serum można stosować przy mezoterapii jak również pod maskę algową. Mam jednak wrażenie, że obojętnie jakie serum używam to i tak jest ten sam efekt, czyli nawilżenie i dotlenienie skóry.

bielenda serum do twarzy

Co pisze producent?

serum bielenda

serum bielenda

Serum jest dosyć wodniste ale dzięki zakraplaczowi możemy spokojnie zaaplikować taką ilość jakiej potrzebujemy. Jest to bardzo wygodny sposób. Serum pachnie delikatnie i przyjemnie. Nie jest to ciężki, drogeryjny zapach a więc na plus.

serum do twarzy



Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 3/5
Skuteczność: dobre nawilżenie skóry i dodanie blasku
Zapach: trudno określić konkretnie




Co sądzicie o produktach Bielenda?

Zobacz podobne posty

4 komentarze

  1. lubię produkty Bielenda, na pewno wypróbuję i ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. My w szkole też korzystamy z produktów z serii profesjonalnej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Firmę lubię, ale tego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Bielanda mają naprawdę konkretne kosmetyki.💕

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty