Dove Żel pod prysznic o zapachu ogórka i zielonej herbaty

października 16, 2018


Za oknem przepiękna, złota jesień. Mam nadzieję, że takie słoneczne i ciepłe dni utrzymają się jak najdłużej. W dzisiejszym poście orzeźwiający żel o letnim i uniwersalnym zapachu od Dove.

Duże, pojemne opakowanie żelu bo aż 750 ml wystarcza na długo. Żel o kremowej konsystencji doskonale myje ciało i przyjemnie pachnie. Często podczas robienia zakupów codziennych ulegam drobnym zakupom kosmetycznym i najczęściej mój wybór pada na żele pod prysznic. Tym razem przekonało mnie duże opakowanie oraz przyjemny zapach.

Co na etykiecie?

żel dove

Nie jestem specjalistą od INCI i nie analizuję składów ale muszę Wam powiedzieć, że ostatnio przeglądałam swoje kosmetyki i spojrzałam na skład jednego z kremów do rąk. Jak się okazało, zawiera szkodliwy składnik EDTA. Byłam w szoku, że ta marka ma takie świństwo... Chyba zacznę analizować składy kosmetyków... Wracając jednak do prezentowanego żelu warto podkreślić, że firma Dove nie jest firmą bazującą na naturalnych składnikach i raczej pewne, że jakieś szkodliwe substancje mogą się tam kryć. Dove to przecież typowa, drogeryjna marka.

dove żel inci

Butelka żelu jak już wspomniałam jest bardzo pojemna. Jej kształt jest jednak mało poręczny i niewygodny do trzymania w jednej ręce. Dozowanie żelu nie sprawia problemu, można zaaplikować odpowiednią, mała ilość.

żel dove

Żel oceniam na 4+ ponieważ butelka mogłaby być nieco wygodniejsza, praktyczniejsza. Jest to typowy żel drogeryjny o przyjemnym zapachu. Pomimo faktu, że nie przepadam za kremowymi żelami ponieważ są mało wydajne i mniej się pienią, to kupiłabym też żel raz jeszcze.

żel dove



Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: miesiąc
Cena: około 10 zł
Skuteczność: dobre oczyszczenie skóry oraz pozostawienie lekkiego zapachu
Zapach: ogórek, zielona herbata



Co sądzicie o kosmetykach Dove?

Zobacz podobne posty

3 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty