Splat Pasta do zębów Biomed z propolisem

października 26, 2018


Czasami trudno jest znaleźć dobrą i skuteczną pastę. Lubię testować różne produkty, pasty także. Jednak czasami przeżywam ogromne rozczarowanie i wracam do JEDYNEJ i skutecznej pasty jaką jest po prostu Colgate Max Fresh. W tym poście zaprezentuję Wam pastę, którą odkryłam przypadkiem, podczas zakupów w supermarkecie.

Co na etykiecie?


Kupując tą pastę zakładałam, że jej skuteczność i działanie będzie podobne do propolisowej pasty od Babuszki Agafii. Niestety nie! Zarówno skuteczność, działanie jak i smak pasty jest porażką. Smak chyba najbardziej. Pasta jest bardzo mdła i nie zbyt fajnie pachnie. Słabo też myje i czyści zęby. o zastosowaniu tej pasty miałam wrażenie, że moje zęby są w jeszcze gorszym stanie niż przed myciem. Musiałam ponawiać mycie zębów moją "typową i miętową" pastą.


Przy paście do zębów od Babci Agafii występuje fajne uczucie "trzeszczenia" zębów. Z racji tego, że pasta bardzo dobrze myje i poleruje zęby do tego stopnia, że podczas mycia aż "trzeszczą". W przypadku tej pasty takie zjawisko nie występuje. Szkoda. Jestem rozczarowana.



Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: około miesiąc
Cena: około 10 zł
Skuteczność: słaba jakość mycia zębów
Zapach: mdły, miodowy


Jaką pastę do zębów polecacie?

Zobacz podobne posty

2 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty