Soraya Ideal Beauty Kremy do twarzy

października 29, 2018


Kremy do twarzy to zupełnie nie mój konik ale niestety latka lecą i trzeba o siebie zadbać bo jak nie teraz to kiedy? Kremiki od Soraya przetestowałam przy okazji spotkania Meet Beauty. Zobaczcie jakie były moje wrażenia i czy warto pokusić się o ich zakup.

Od jakiegoś roku staram się wprowadzać co jakiś czas po dwa, trzy kosmetyki naturalne do mojej pielęgnacji. Robię to tak samo jak w przypadku kosmetyków drogeryjnych na zasadzie testów, prób i błędów. Czasami jeden produkt się sprawdza, inny nie. Tak samo jest w przypadku kosmetyków drogeryjnych. Jeśli chodzi o marki polskie - Soraya, Bielenda czy Ziaja to wybrałabym dwie ostatnie. Nie wiem, co takiego ma w składzie Soraya ale u mnie średnio się sprawdza...

krem do twarzy

Do wyboru mamy dwa kremy od Soraya:

Soraya Ideal Beauty Lekki hydro krem do cery tłustej i mieszanej
Soraya Ideal Beauty Złoty krem esencja do cery zmęczonej i pozbawionej blasku

Oba kremiki są o podobnej konsystencji i całkiem ładnie pachną. Zdecydowanie do gustu przypadł mi kremik do cery tłustej i mieszanej ponieważ złoty krem-esencja powodował u mnie nadmierne świecenie i miałam też wrażenie, że produkt nie wchłania się do końca. Nie ma co oczekiwać, że kremy tego typu zlikwidują nam zmarszczki w ciągu jednej doby. Są to typowe produkty drogeryjne z marnym składem. Zazwyczaj kremy z Soraya powodują u mnie dodatkowe wypryski. W tym przypadku na szczęście tak nie było ale i tak miałam wrażenie obciążenia mojej skóry i nadmiernego świecenia.

soraya krem



Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: około 2 miesiące
Cena: około 30 zł za jeden krem
Skuteczność: nawilżenie skóry
Zapach: drogeryjny, grapefrutowy, trudno powiedzieć...



Czy lubicie kosmetyki marki Soraya?

Zobacz podobne posty

2 komentarze

  1. Testowałam ten krem do cery zmęczonej i szczerze mówiąc wg nie byłam zadowolona. Opakowanie nie było specjalnie wydajne i zupełnie nie nawilżał mojej cery. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem zapomniałam o tej marce, jednak zazwyczaj sięgam po kremy do twarzy z wyższej półki, latka lecą.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty