Lirene Lactima Duo Forte płyn do higieny intymnej

października 28, 2018


Higiena intymna jest niezwykle ważna, ale trzeba uważać na środki myjące aby nie podrażniły delikatnej skóry. Zazwyczaj sięgam po produkty apteczne ale czasami jednak zdarzy mi się kupić coś "drogeryjnego". Jak sprawdził się żel od Lirene?

Lubię markę Lirene za żele do ciała. Pachną przepięknie. Szczególnie pamiętam jeden zestaw, który kiedyś zakupiłam będąc nastolatką. Był to żel i mleczko do ciała. Miło wspominam tamten zapach ale nie jestem pewna czy produkty są nadal dostępne.

Wracając do mojego żelu Lactima Duo Forte od Lirene. Żel ma wygodną butelkę z pompką. Bardzo dobrze takie butelki sprawdzają się jako żele do ciała czy higieny intymnej.

lactima żel

Co na etykiecie?

lactima duo forte

Żel ma mleczny kolor i jest typowym balsamem. Nie zauważyłam podrażnień ani innych efektów ubocznych po zastosowaniu żelu. Jedyny minus to zapach - pachnie tak nijako. Zdecydowanie mógłby być bezzapachowy lub pachnieć czymś przyjemniejszym jak np. większość żeli do okolic intymnych ma zapach kory dębu lub szałwii...

żel do higieny intymnej

Żel jest bardzo wydajny. Pojemność 300ml wystarczyła mi na około 2 miesiące przy codziennym stosowaniu. Warto wypróbować ten produkt chociaż raz jeśli nie przypadnie do gustu.

żel lirene lactima

Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: około 2 miesiące
Cena: około 14 zł
Skuteczność: pielęgnacja i utrzymanie czystości okolic intymnych
Zapach: trudno powiedzieć



Jakie żele do pielęgnacji okolic intymnych polecacie?

Zobacz podobne posty

3 komentarze

  1. Nie miałam tego produkty. Generalnie dobrze się u mnie sprawdzają żele do higieny intymnej z Avon.

    OdpowiedzUsuń
  2. może wypróbuję ten żel, u mnie tego typu produkty zawsze są bardzo wydajne

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam już swój ulubiony produkt do higieny intymnej innej marki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty