Organic Shop Jagodowa pianka do kąpieli

października 20, 2018


Kto z nas nie lubi zanurzyć się w wannie pełnej piany? Jeśli chodzi o mnie to na ogół biorę szybką kąpiel mimo, że mam wannę. Z drugiej strony myślę, że lepszym rozwiązaniem byłby prysznic no ale wtedy już nie było by opcji korzystania z kul kąpielowych i wszelkich dodatków do kąpieli.

Bardzo lubię produkty marki Organic Shop głównie dlatego, że są w przystępnej cenie oraz nie powodują u mnie żadnych skutków ubocznych. Przynajmniej na razie :)

Najbardziej z tej marki lubię peelingi do ciała. Pachną na prawdę bajecznie i intensywnie. Nieco gorsze są kremy do rąk - zapach jest kiepski a jeśli chodzi o konsystencje i szybkość wchłaniania to również pozostawiają wiele do życzenia. Kosmetyki marki Organic Shop mają także przepiękną, minimalistyczną grafikę na opakowaniach. Zazwyczaj są to czarno-białe kolory + grafiki roślin, owoców i elementów florystycznych.

Co na etykiecie?

pianka organic shop

Pianka do kąpieli pięknie pachnie i wystarczy mała ilość, żeby zamienić kąpiel w prawdziwą rozkosz! Kosmetyk nie zawiera szkodliwych substancji takich jak SLS, parabeny i silikony. Dzięki czemu nie wysusza skóry i nie powoduje podrażnień. Pianka o zapachu jagód idealnie umili każdą kąpiel. Duże opakowanie 500 ml zdecydowanie starczy na jakiś czas. Jedynym minusem przeszkadzającym podczas użytkowania może być całkiem spory otwór, więc trzeba uważać.

organic shop pianka


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: ponad miesiąc
Cena: około 15 zł
Skuteczność: fajny dodatek i umilacz do kąpieli
Zapach: owoce leśne, jagody, maliny



Znacie produkty marki Organic Shop?

Zobacz podobne posty

3 komentarze

  1. Pianek od nich jeszcze nie miałam :) Mam zamiar spróbować :D dzięki za polecenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam jedynie peeling tej marki, ale chętnie sięgnę po kolejne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie napisałaś czy jest w formie żelu, która zamienia się w pianę czy już jest w formie pianki? :>

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty