Organic Shop szampon odbudowujący do włosów z oliwą z oliwek i pomarańczą

października 25, 2018



W dzisiejszym poście jesienne wspomnienie szamponu rosyjskiej marki Organic Shop. Jestem ciekawa jakie jest Wasze doświadczenie z tą marką oraz czy testowałyście ten szampon. Zobaczcie, jak się u mnie sprawdził. Zapraszam na post!

Kosmetyki rosyjskie (naturalne) są coraz bardziej popularne na rynku. Ja lubię je za to, że mają przystępne ceny oraz dobre działanie. Zarówno polskie, francuskie, rosyjskie czy pozostałe kosmetyki naturalne nie są wcale takie drogie jak myślimy a ich składy są całkiem dobre. Łotewską markę Organic Shop poznałam około 2 lata temu i od tamtego czasu kupuję po kilka kosmetyków do testów.

Tym razem w moje ręce wpadł praktyczny szampon do włosów o działaniu odbudowującym. Szampon zawiera oliwę z oliwek, ekstrakt z kwiatów pomarańczy i olejek arganowy.

Już po dwóch składnikach wiem, że szampon będzie dobrze nawilżał i odżywiał włosy. Olejek arganowy intensywnie nawilża, odbudowuję strukturę włosów a oliwa z oliwek wzmacnia i przyspiesza wzrost włosów, regeneruje je oraz przeciwdziała rozdwajaniu się końcówek.


regeneracja włosów

Co na etykiecie?

regeneracja włosów

Szampon ma jeden ogromny minus - otwór butelki jest zdecydowanie za duży. Każda aplikacja szamponu naraża nas na trzykrotnie większe zużycie niż zakładamy. Producent powinien znaleźć jakieś alternatywne rozwiązanie.

szampon odbudowujący organic shop


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: miesiąc
Cena: około 8 zł
Skuteczność: dobre oczyszczenie włosów i skóry głowy
Zapach: olej + zapach pomarańczy



Co sądzicie o kosmetykach Organic Shop?

Zobacz podobne posty

2 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty