Piloxidil Vital suplement diety na piękne i zdrowe włosy

października 19, 2018


Jesień w pełni. Warto zaopatrzyć się w jakieś suplementy. Z racji tego, że wypadają mi włosy chciałam wypróbować konkretny suplement na konkretny problem. Wybór padł na Piloxidil Vital, który poleciła Pani w aptece. Jak się u mnie sprawdził?

Muszę się przyznać, że nie jestem systematyczna jeśli chodzi o przyjmowanie jakichkolwiek leków. Niechętnie testuje wszelkie suplementy... Więc kiedy widzę, że nawet jest okazja aby dostać coś za darmo i w ramach współpracy barterowej to jakoś zbytnio się nie palę...

Tym razem, z racji tego, że faktycznie miałam i mam problem z wypadającymi włosami postanowiłam wziąć sprawę w swoje ręce. Przy okazji zakupów w aptece zapytałam panią ekspedientkę o jakieś witaminy na włosy. Poleciła Piloxidil Vital. Ok. Kupiłam i już nie mogłam się doczekać czy faktycznie coś z tego będzie.

Jak to wygląda?

suplement diety

Ulotka:

porost włosów

Kuracja zawiera 60 tabletek na około 2 miesiące. Ja zażywałam opcjonalnie 1 tabletkę dziennie. Wiadomo, jak to przy suplementach: bierzesz - widzisz efekty, odstawisz - efekty także znikają. Warto jednak podkreślić, że przez czas kiedy zażywałam te suplementy włosy nieco lepiej wyglądały i miałam wrażenie, że o wiele mniej wypadały. Szkoda tylko, że efekt nie utrzymuje się na dłużej albo na zawsze. Niestety tak jest z suplementami i warto co jakiś czas przyjmować witaminy dla wzmocnienia organizmu.

suplement

Należy także pamiętać o tym, że suplementy są tylko częścią diety i nie wolno ich stosować samodzielnie ograniczając np. inne posiłki, które dotychczas spożywaliśmy. Suplement to dodatek uzupełniający naszą dietę a nie stanowiący jej bazę.

suplement


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: około 2 miesiące
Cena: około 15 zł
Skuteczność: poprawa witalności włosów i skóry
Zapach: brak



Czy stosujecie aktualnie jakieś suplementy?

Zobacz podobne posty

1 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty