CUCCIO Luksusowe masło Aloes i limetka

kwietnia 21, 2017



Nie przepadam za kremami a już w szczególności za kremami do rąk. Kojarzą mi się z tłustymi mazidłami. Ale w przypadku luksusowego masła było inaczej. Ty też zasługujesz na luksus za małe pieniądze!


Pewnie bym nie kupiła tego masełka gdyby nie warsztaty Cuccio. Podczas warsztatów miałam okazję poznać nie tylko kosmetyki Cuccio i nowości ale także zakupić (prawie) wszystko, co chciałam.

Zapach limonki kojarzy mi się z niezwykłą świeżością ale zupełnie nie wiedziałam jak będzie pachniało to masełko w połączeniu z aloesem.

Masło w wygodnej tubce jest oryginalnie zafoliowane. Pojemność tego masełka wystarczyła mi na długo ponieważ też oszczędzała go i używałam znacznie rzadziej.



cuccio masło


Masło ma konsystencję kremu i balsamu - nie jest typowo tłuste jak krem ani lejące jak balsam czy mleczko. Zapach jest niezwykle świeży i nietypowy jak dla kosmetyków. Intensywny i świetnie nadaje się np. na lato - ponieważ będzie bardziej go czuć. Jest też nieco ziołowy - tak jakby tam była jakaś mięta...

Po jego użyciu od razu mam lepsze samopoczucie oraz czuję jakbym używała produktu z wyższej półki!


masło do ciała aloesowe


Skład produktu oraz wszelkie informacje dotyczące masełka zamieszczono na tylnej stronie tuby


spa masło ręce

kosmetyki spa

luksusowe kosmetyki



Dostępność: hurtownie kosmetyczne

Cena: od 35 zł


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: idealne nawilżenie bez pozostawienia efektu tłustej warstwy na skórze
Zapach: przepiękny cytrusowy + zioła





Czy używałyście kosmetyków CUCCIO?



Zobacz podobne posty

13 komentarze

  1. Mam cytrusowy balsam tej marki.
    Ciekawi mnie zapach tego produktu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm... musiałabyś mi napisać, który dokładnie, bo nie kojarzę czysto cytrusowego produktu z ich firmy :)

      Usuń
  2. Już wyobrażam sobie zapach;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabym być z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach musi mieć cudowny, skład nie jest zły - skusiłabym się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudownie orzeźwiający - najpiękniejszy jaki dotychczas czułam w kremach/balsamach z działu: cytrusy :)

      Usuń
  5. Ten produkt wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy, chętnie byśmy wypróbowały bo zapach nas interesuje ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam marki, ale z chęcią bym tę wersję zapachową powąchała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie z tej firmy kuszą i ciekawią lakiery do paznokci, zwłaszcza hybrydowe :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty