NACOMI półkule do kąpieli o różnych zapachach

kwietnia 05, 2017



Markę NACOMI poznałam poprzez blogi kosmetyczne i recenzje. Nigdy wcześniej o niej nie słyszałam. Po pewnym czasie czytania recenzji o różnych kosmetykach NACOMI skusiłam się w końcu na ich produkt. W dzisiejszej recenzji - półkule do kąpieli w trzech zapachach.


Kule zakupiłam poprzez allegro. Nie pamiętam dokładnie ile mnie kosztowały ale na pewno nie więcej niż 4 zł, więc postanowiłam wypróbować.

Przyznam, że były to moje pierwsze musujące kule do kąpieli w życiu.

Efekt jak najbardziej pozytywny - po włożeniu do wody kule zaczynają się topić i musują. Podczas rozpuszczania czuć ich delikatny zapach.



nacomi


- Półkula o zapachu pomarańczy i wanilii
- Półkula o zapachu zielonej herbaty
- Półkula o zapachu maliny


kąpiel nacomi


Po kąpieli z użyciem którejś z półkul, skóra pozostaje nawilżona. Po wyjściu z wody ma się wrażenie jakby olejek był na skórze. Początkowo nie mogłam się przyzwyczaić do tego efektu "tłustości" jednak taki zabieg zdecydowanie dobrze działa na skórę i nawilża ją idealnie dzięki czemu nie musimy się już dodatkowo balsamować.


kula nacomi


Moim ulubionym zapachem jest zdecydowanie półkula pomarańczowa.

Wszystkie pachną tak intensywnie, że można je również rozłożyć na półce i cieszyć się dłuższy czas ich zapachem.


nacomi półkula



Podsumowując:

Opakowanie: zapakowane w folie ale bez szczelności
Wydajność: na raz
Cena: 5/5
Skuteczność: kule musujące zawierają w sobie olejek, który nawilża skórę
Zapach: do wyboru 4 zapachy (nie uwzględniłam półkuli o zapachu greckim)



Używałyście kul kąpielowych NACOMI?

Zobacz podobne posty

9 komentarze

  1. Nigdy nie używałyśmy takich kul ;) Wyglądają i brzmią ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta o zapachu maliny będzie idealna na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kule do kąpieli! = )
    Na moim blogu dzisiaj też gości Nacomi = )
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji stosować takich umilaczy kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomarańcza z wanilią to zdecydowanie wersja dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubimy takie cacuszka, ale one zawsze tak pięknie wyglądają, że żal nam ich używać.
    PS Na mysim blogu czeka rabat 44% na dowolną fotoksiążkę Printu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja uwielbiam takie umilacze do kąpieli!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kąpiel z takimi kulami - to ja rozumiem :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty