Bania Agafii Szampon do włosów - ochrona koloru

kwietnia 24, 2017



Uwielbiam saszetkowe rzeczy do włosów z Agafii. Są niewielkie, praktyczne i przede wszystkim nigdy mi się nie nudzą. Tym razem po farbowaniu sięgnęłam po ochronę koloru włosów - szampon Agafii. Jeśli używałyście, to koniecznie podzielcie się swoją opinią :)


Bardzo lubię szampon na porost włosów oraz maskę regeneracyjną - oba produkty pachną ziołowo ale nie tak nachalnie (bo tego nie lubię). Sprawiają, że moje włosy są wyjątkowo miękkie i czuję się naprawdę komfortowo.

W tym przypadku - również było całkiem dobrze!




ochrona koloru szampon


Opis produktu:


Bania Agafii Szampon Do Włosów Ochrona Koloru Serwatka mleczna Tarczyca bajkalska Płucnica śnieżna Szyszki czarnej olchy Różeniec górski

Szampon do włosów – ochrona koloru na mlecznej serwatce z wyselekcjonowanymi syberyjskimi ziołami stworzony specjalnie do intensywnego odżywienia, regeneracji i efektywnej ochrony włosów farbowanych. Pozwala zachować na długi czas intensywny kolor, nadaje włosom blask i czyni je bardziej elastycznymi.

Serwatka mleczna – jest źródłem wapnia i białka, nadaje włosom blask, elastyczność i trwałość.

Tarczyca bajkalska – zawiera olejki eteryczne i saponiny, nawilżające włosy.

Płucnica śnieżna – zawiera rzadki kwas usinowy, chroniący włosy przed niekorzystnym wpływem środowiska zewnętrznego

Aralia mandżurska – zawiera witaminy B2, C i flawonoidy, wzmacnia korzenie włosów

Szyszki czarnej olchy – stymulują wzrost włosów.

Organiczny ekstrakt różeńca górskiego – jest najsilniejszym roślinnym przeciwutleniaczem, chroni i podtrzymuje kolor włosów.

PRODUKT ZAWIERA 100% NATURALNYCH SKŁADNIKÓW


*opis pochodzi ze strony wizaz24.pl






naturalny szampon

szampon bania agafii


Szampon ma lekko brązowy kolorek i praktycznie nie zauważyłam żadnej różnicy w jego konsystencji w porównaniu do innego, saszetkowego szamponu Agafii. Jest jak balsamik, który po nałożeniu pieni się (nie tak mocno, ale wystarczająco) i pozostawia włosy nie tylko czyste ale i pachnące.

Włosy po zastosowaniu tego szamponu są miękkie oraz ochronione.

Mam ciemne włosy więc nie zauważyłam, co by szampon miał podbić ich kolor...



szampon na ochronę koloru włosów


Dostępność: wizaz24.pl

Cena: 3,19 zł


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: włosy są miękkie, dobrze się układają i ładnie pachną, kolor jest zachowany
Zapach: kwiatowy, przyjemny




Używacie produktów Agafii?
Jaka jest Twoja ulubiona odżywka do włosów?


Zobacz podobne posty

12 komentarze

  1. Te saszetki jako opakowanie bardzo lubię. Miałam kiedyś od nich szampon i odżywkę, ale niestety mnie uczuliły.

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię produkty Agafii, choć miałam już jeden szampon, który wywołał u mnie łupież i jedną maskę do twarzy, która mnie uczuliła. Także trzeba uważać troszkę na tą firmę, ale znam też i miałam sporo produktów całkiem fajnych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szampony, maski i balsamy do włosów w saszetkach mi podchodzą ale zupełnie mi nie pasuje maska do twarzy - daurska - bo piecze mnie po niej lekko twarz i mam wrażenie, że chyba jestem uczulona na jakiś składnik z tej maski. Także zgodzę się z Tobą, że trzeba uważać, bo nie wszystko może odpowiadać skórze

      Usuń
  3. Bardzo miło wspominam ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tę markę. Produkty są dobre i bardzo tanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego szamponu nie miałam, niestety nie wszystkie kosmetyki tej marki się u mnie spisują

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam teraz z Agafii maskę antycellulitową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię Agafię ale jak na razie przypasowały mi tylko kosmetyki do włosów - zwłaszcza saszetkowe

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty