Yankee Candle Wosk zapachowy Wild Sea Grass

kwietnia 02, 2017



Jak Wam mija niedziela? Ja dzisiaj jak co dzień już od dłuższego czasu (od Nowego Roku) spędzam czas w domu i w domu też "pracuję" nad różnymi projektami oraz doszkalam się w innych dziedzinach. Teoretycznie więc mam duuużoooo wolnego czasu i jeszcze więcej odpoczynku. Faktem jest, że cokolwiek bym nie robiła - robię to we własnym tempie i dla siebie :)
Dzisiaj postanowiłam opublikować recenzję wosku, który kojarzy mi się z taką rozpoczynającą wiosną.

"Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Aromat traw morskich, porastających piaszczyste wydmy."


Wosk kupiłam na allegro a powyższy opis jest ze strony www.goodies.pl

Byłam bardzo ciekawa tego zapachu dlatego też zdecydowałam się go kupić. Lubię rześkie i trawiaste aromaty :) Ale zauważyłam, że ogromnym minusem wosków YC jest ich kruszenie się...

Zupełnie nie wiem, jak sobie z tym radzić i mimo, że jeszcze dobrze nie zaczęłam z nimi przygody to już coraz rzadziej je wybieram.

Wracając do samego zapachu wosku zapachowego Wild Sea Grass

Ciężko od razu stanowczo powiedzieć, że wosk pachnie trawą lub lasem czy też morzem i piaskiem...

Nigdy jeszcze nie byłam nad morzem, ale TEN zapach kojarzy mi się z mokrą trawą, taką po lecie - nie zieloną a złotą, zatopioną w kolorach słońca...

Wosk nadaje się idealnie "na teraz" lub na pożegnanie wakacji - idealnie wpasuje się w tamten klimat



yankee candle


Woski YANKEE CANDLE palę w większości tylko raz...
ale do tego z chęcią wrócę - szczególnie wieczorem, przy pysznej, cytrynowej herbatce - usiądę wygodnie, zrelaksuje się...

trawa tak pięknie pachnie - koi i uspokaja a jednocześnie ma w sobie rześką nutę ❤


wosk yankee

wosk yankee candle

wosk zapachowy


Dostępność: allegro, większość sklepów online oraz lokalnie
aktualnie widzę, że to unikat...

Cena: od 9 zł


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 4/5
Cena: 3/5
Skuteczność: z kolejnym paleniem zapach staje się słabszy
Zapach: szyprowy?




Czy znacie ten zapach?

Zobacz podobne posty

3 komentarze

  1. Lubimy zapachy "natury" - taki trawiasty aromat z pewnością mógłby się nam spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie znam tego zapachu. Z chęcią wrócę do wosków i moze go sprawdzę. Mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju już sobie wyobrażam ten cudowny zapach <3 jednak woski z yankee candle są niestety dość drogie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty