Clairol Odżywka do włosów z ekstraktem z rumianku

kwietnia 14, 2017


Często na Waszych blogach widzę spis zabiegów jakie wykonujecie na swoich włosach. Podziwiam i za pomysłowość i za czas :) Ja niestety nie jestem aż tak sumienna jeśli chodzi o pielęgnację włosów i zdecydowanie wolę użyć szybko jakiejś jednej odżywki. W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam fajną odżywkę za 3 zł!


Na odżywkę trafiłam przez przypadek kiedy to robiłam zakupy na allegro i jeśli dobrze pamiętam kupiłam ją u użytkownika ezebra.pl


Jak sprawdziła się ta odżywka i czy było warto zawracać sobie głowę?



odżywka clairol do włosów


Odżywka jest zamknięta w wygodnej butelce z której nic się nie wylewa. Ma typową dla większości odżywek konsystencję - rzadką ale nie kremową ani też nie jest wodnista. Bez problemu wydobyłam ją praktycznie do ostatniej kropli :)

Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmy więc zakup był dla mnie kompletną nowością.

Przede wszystkim spodobał mi się jej zapach. Pachnie świeżo, przyjemnie i przede wszystkim nie kręci mnie w nosie.


odżywka rumiankowa do włosów


Co pisze producent:


Clairol 5in1 Conditioner With Camomile Extract

odżywka 5w1 z ekstraktem z rumianku

Odżywka pozostawia włosy miękkie, dzięki czemu łatwiej się rozczesują.
Zostawia przyjemny świeży zapach. Do codziennego stosowania.


opakowanie: 200 ml
data ważności: 2 lata lub 12 miesięcy od otwarcia
kraj produkcji: Wielka Brytania


Nie analizowałam składu produktu ale wyhaczyłam kilka szkodliwych składników...

Mimo tego, nie żałuję, że ją kupiłam :)


odżywka do włosów


Dostępność: allegro

Cena: 3,19 zł


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: włosy są miękkie, odżywione, dobrze się układają i ładnie pachną
Zapach: kwiatowy




Skusiłybyście się na tą odżywkę?
Wasi odżywkowi ULUBIEŃCY to:?



Zobacz podobne posty

12 komentarze

  1. Za taką cenę grzechem byłoby nie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wtedy zakupiłam dwie na zapas :) ale jak tylko będę robić zakupy na ezebra.pl to z chęcią jedną jeszcze kupię

      Usuń
  2. widziałam ten kosmetyk w sklepie ale jeszcze póki co nie skusiłam się na niego ;) może kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  3. JAk tak się sprawuje za trzy złote to bajka :) ja bardo lubię Garnier z awokado lub garnier geste i zachwycające, różowa butelka, a z masek mogę polecić Kallos Blueberry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoich ulubieńców :) ja nadal męczę się ze skończeniem Kallosa Keratynowego więc chyba się nie skuszę na Blueberry głównie ze względu na jego wielkość :D

      Usuń
  4. Cena jest porażająco niska, nawet jeśli byłby to bubel, to nie szkoda stestować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka cena i takie działanie?! NA PEWNO wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma piękny zapach :) nie doświadczyłam skutków ubocznych i na pewno jeszcze do niego powrócę

      Usuń
  6. Wypróbowałabym, ale ten rumianek...no niestety nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty