BEAUTY FORMULAS Żel i peeling do twarzy z aktywnym węglem

kwietnia 07, 2017



Aktywny węgiel w kosmetykach ostatnio na blogach robił prawdziwą furorę. W związku z tym też postanowiłam wypróbować co i jak. Z racji tego, że od czasu kiedy znalazłam sklep wizaz24.pl - cyklicznie robię tam zakupy i właśnie takie dwa produkty z węglem znalazłam.
Zapraszam na recenzję węglowego duetu z Beauty Formulas.


Od razu wiedziałam, że żel do twarzy zejdzie mi szybciej niż łatwiej niż peeling. Chociaż nie była to sztywna zasada a tak się okazało w trakcie użytkowania.

Oba produkty mają bardzo ładne opakowania - wygodne tubki, z którym bez problemu wydostanie się ze środka. Kolorystyka też bardzo mi się podoba.

Twarz najczęściej myję pod prysznicem więc, oba produkty pozostawiłam w zasięgu ręki.



kosmetyki z aktywnym węglem



Żel do mycia twarzy z aktywnym węglem ma wodnistą konsystencję i czarny kolor. Można powiedzieć, że gdyby nie zapach to w ogóle bym nie wiedziała, że umyłam czymś twarz. Żel sprawia wrażenie, że po jego zastosowaniu ma się potrzebę czymś jeszcze umyć twarz i chyba do tego celu stworzyli peeling z tej samej serii.



węgiel w kosmetykach



Peeling do twarzy z aktywnym węglem ma nieco inny kolor i konsystencję. Jest szary z zawartością wyczuwalnych "opiłków" węgla? Jego konsystencja jest typowo kremowa ale z przewagą tłustych i cięższych składników. Jakoś nie specjalnie przypadł mi do gustu, ponieważ po jego zastosowaniu miałam wrażenie tłustej twarzy z małymi drobinkami. Trzeba naprawdę dokładnie i to kilkanaście razy zmyć buzię.









Oba produkty nieco brudzą umywalkę ale bez problemu można usunąć osad.





Dostępność: wizaz24.pl

Cena: od 9 zł


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: w porównaniu do innych produktów - te nie wyróżniają się specjalnie skutecznośćią - żel ma fajną konsystencję chociaż jest za bardzo lejący i ma się uczucie niedosytu w przypadku oczyszczenia twarzy a peeling jest zbyt kremowy i tłusty
Zapach: trudno jednoznacznie określić, co to jest ale żel ma przyjemny zapach a peeling kojarzy mi się z jakimś kremem do golenia




Co sądzicie o produktach z aktywnym węglem?
Pochwalcie się, co testowałyście?



Zobacz podobne posty

9 komentarze

  1. Swego czasu mnie bardzo kusił peeling właśnie i maseczka tej firmy, ale z czasem jak zaczęłam czytać recenzję już nie jestem do końca do nich przekonana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych produktów, ale mam swój ulubiony żel do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za taką cenę warto wypróbować na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty z węglem stały się ostatnio dość popularne :) Nie miałam jeszcze okazji stosować, ale może kiedyś się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie testowałam niczego z aktywnym węglem, oprócz takiej samorobnej maski z żelatyną. Mam jedną maskę w zapasach, jednorazową saszetkę i ciągle odwlekam jej użycie. Nie wiem czemu ;) Tych Twoich produktów nie miałam, ale widziałam już je w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam niczego z węglem, no, chyba, że lek ;) Pewnie ciekawie się wygląda z tym na twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czegoś takiego jeszcze nie testowałam! Ale skusiłabym się na taki węgiel

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ochotę na peeling, ale teraz się jeszcze zastanowię :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty