Jestem na Meet Beauty i BLOGOTOK

kwietnia 06, 2017




Kilka dni temu dowiedziałam się, że dostałam się na największe w Polsce wydarzenie stworzone z myślą o blogerach i vlogerach urodowych - Meet Beauty. Byłam w szoku, bo zakładałam, że za krótko prowadzę bloga, żeby się tam dostać a jednak! Udało się! W międzyczasie zarejestrowałam się również na kielecki #BLOGOTOK - który również zrzesza blogerów i vlogerów z całej Polski. I jak się okazuje - również się tam dostałam!





Blog to dla mnie miejsce zarówno na pracę jak i na relaks. Praca czyli przygotowanie postów, zdjęć - ogólna oprawa całego szablonu. Dopiero teraz zdałam sobie sprawę ile tak naprawdę pochłania to czasu. Relaks to mój czas, na czytanie innych blogów, na leniwe spędzanie nie tylko niedzieli. Fajnie patrzeć, jeśli na mój blog wracają ludzie i czytają posty lub tylko i wyłącznie oglądają zdjęcia - ale wracają.






Bardzo się cieszę na te obie imprezy. Myślę, że bardziej z powodu eventu Meet Beauty. Mam też nadzieję, że będę mogła poznać prawie wszystkich, których blogi obserwuję :)






Dajcie znać kogo z Was będę mogła zobaczyć i poznać :)




Zobacz podobne posty

8 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty