Mamas Krem do pielęgnacji biustu oraz przeciw rozstępom

sierpnia 06, 2018


Mogło by się wydawać, że rozstępy i oraz kremy do pielęgnacji okolic biustu kojarzą się z kobietami w ciąży i mamuśkami na etacie. Nic bardziej mylnego! Każda z nas powinna pielęgnować delikatna skórę piersi oraz walczyć z rozstępami.


Co na etykiecie?

skóra biustu

Oba kremy są barwy białawej i typowo kremowej - nie lejącej jak emulsja. Jak dla mnie są zbyt ciężkiej, tłustej konsystencji. Zapewne dlatego, że powinny dobrze zregenerować naskórek, nawilżyć go i skutecznie go odbudować. Jeśli chodzi o rozstępy to wiadomo - najlepiej jest z nimi walczyć kiedy dopiero się pojawią. Moje rozstępy na udach pojawiły się w okresie intensywnego wzrostu i szczerze mówiąc są już na takim etapie, że raczej kremy nie pomogą a zabieg. Nie jest to jednak dla mnie kluczowa sprawa abym szła pod nóż dla rozstępów.

mamas krem na rozstępy

Kremy otrzymałam w paczce od Meet Beauty i szczerze przyznam, że są przeciętniaczkami. Raczej nie skusiłabym się na ich zakup. Przypuszczam też, że przy pełnowymiarowym produkcie oraz przy dłuższym zastosowaniu miało by to sens i przyniosło by jakieś konkretne efekty. Jednak nie zapominajmy, że dieta + ćwiczenia = ładna i zdrowa skóra. Kosmetyki to tylko dodatki, które wpływają na jej zewnętrzny wygląd i raczej nie sprawią, że nasza skóra będzie idealnie napięta i elastyczna a jeśli już to na krótki okres czasu.

krem mamas


Podsumowując:

Opakowanie: 3/5
Wydajność: na kilkanaście razy
Cena: ok. 40zł/125ml
Skuteczność: nawilżenie skóry
Zapach: bezzapachowy/trudno określić


Znacie produkty marki Mamas?

Zobacz podobne posty

1 komentarze

  1. Mam ten krem do biustu i brakuje mi regularności w jego używaniu. Miałam też z tej firmy maść na sutki i przydała mi się podczas karmienia.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty