#29 Denko Sierpień 2018

sierpnia 31, 2018


Ostatni dzień miesiąca poświęcam zawsze na denko produktów, które zużyłam w danym miesiącu. Tym razem denko okazało się troszkę większe ale niestety mam sporo zapasów za które muszę się wreszcie wziąć. Co przypadło mi do gustu z kosmetycznych zużyć a co okazało się totalnym niewypałem. Zobaczcie!


DENKO SIERPIEŃ 2018

denko z wakacji

1. BUNA - Kremowy żel pod prysznic o zapachu melisy 730ml. Duży żel pod prysznic ale niestety przeciętnej jakości. Nie przepadam za kremowymi żelami bo mało się pienią i mam wrażenie, że znacznie gorzej myją i odświeżają niż zwykłe żele. NIE KUPIĘ

2. C-THRU - Emerald Shine żel pod prysznic 250ml. Moje drugie opakowanie żelu o tym zapachu. Jest przecudny! Uwielbiam! KUPIĘ

3. BIAŁY JELEŃ - hipoalergiczny żel do higieny intymnej o zapachu aloesu 500ml. Bardzo wydajny i delikatny żel do higieny intymnej. Pachnie dosyć przyjemnie oraz dobrze odświeża i myje. Zdecydowanie go polubiłam. KUPIĘ

4. NUTKA NATURALNIE - mydło/żel do mycia. Kosmetyk zrobiłam podczas spotkania See Bloggers 2018. Dzięki własnym kompozycjom (baza + olejek + barwnik + dodatki w postaci ozdób) mogłam zaszaleć. Zapach kosmetyku był wspaniały. Szkoda tylko, że NUTKA nie chciała zdradzić z jakich składników składał się ten produkt.

5. ZIAJA - oczyszczający żel micelarny do twarzy 200ml. Żel zawierający ekstrakt z jagód acai i drobinki peelingujące. Bardzo delikatny peeling twarzy, po którym czuję, że moja skóra jest dobrze oczyszczona. Podobał mi się zapach kosmetyku (taki typowy dla marki Ziaja). RECENZJA KUPIĘ

6. TOŁPA - żel micelarny do mycia twarzy i oczu 150ml. Żel zawiera olej z lnu, bardzo ładnie pachnie i nie zawiera żadnych drobinek ścierających a szkoda. Żel mało wydajny, praktycznie po około 2 tygodniach błyskawicznie go zużyłam... Może dlatego, że z łatwością wypływa z tubki (mimo, że nie jest lejący). Żel otrzymałam w kosmetycznej paczce. Z racji tego, że jest słabo wydajny raczej go nie kupię. Nie oczyszcza dobrze twarzy a tylko po niej "przejeżdża". NIE KUPIĘ

7. NIVELAZIONE - dezodorant do stóp i butów 180ml. Dobry i szybki sposób na odświeżenie stóp podczas lata lub odświeżenie butów. Przyznam szczerze, że kiedyś podchodziłam do tego bardzo sceptycznie i uważałam, że takie produkty w ogóle nie pomagają. Muszę powiedzieć, że po części miałam racje. Dla mnie bardzo ważna jest higiena stóp. Czasami ładne buty są wykonane z kiepskiej jakości materiału, który powoduje, że nasze stopy nie mają odpowiedniej higieny. Wtedy owszem trochę sprawdzają się takie dezodoranty ale na krótko. Jeśli chodzi o stopy - dezodorant fajnie wysusza stopy ale nie do takiego stopnia, żeby działo się z nimi coś negatywnego jak pękanie czy łuszczenie. RECENZJA KUPIĘ

8. LADY SPEED STICK - antyperspirant w żelu o zapachu aloesu 65g. Szkoda, że kompletnie się nie sprawdził. Zapewnia słabą ochronę przed potem i praktycznie w ogóle nie czuć, że zastosowaliśmy antyperspirant. Jakoś szybko się wchłania i nie ma trwałości działania. RECENZJA NIE KUPIĘ

9. MARION farba do włosów numer 623. Farba, która ładnie pokryła moje włosy wliczając również kilkadziesiąt siwych. Niestety wybrałam sobie za ciemny kolor włosy były prawie czarne lub jak gorzka czekolada. Farba trzyma się już ponad miesiąc ale trochę jej kolor zbladł, także jeśli chodzi o skuteczność to jest przeciętna. NIE KUPIĘ

denko magnetic lips

denko zużycia wakacji

denko wakacyjne




Dajcie znać jak wyglądają Wasze zużycia?

Zobacz podobne posty

5 komentarze

  1. szkoda, że sztyft LADY SPEED STICK się u Ciebie nie sprawdził, już wiele lat nie miałam ich produktów ale kiedyś bardzo lubiłam tą markę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieszkając w Polsce bardzo często sięgałam po antyperspirant lady Speed Stick :) Do dziś pamiętam tą żelową formułę i ładny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie lubiłam antyperspirantów Lady Speed Stick

    OdpowiedzUsuń
  4. Ziaja i Tołpa u mnie jak najbardziej na tak! :)
    W tej cenie wg mnie są to bardzo dobre kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten sam dezodorant z Nivelazione, fajny produkt i działa :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty