Bania Agafii Maska do włosów - super silna, wzmocnienie, stymulacja wzrostu

października 11, 2016



Agafia zawitała w blogosferze nie od wczoraj. Przeczytałam wiele pozytywnych i przychylnych opinii na temat tych kosmetyków. RECEPTURY i BANIE - przeróżne produkty ziołowe na bazie naturalnych i pachnących składników przeznaczone do każdej części ciała. W swoich zapasach mam kilka produktów Agafii - maska do włosów super silna, wzmocnienie i stymulacja wzrostu - to jeden z nich.
Jak sprawdziła się i czy to kolejny produkt, godny polecenia z serii Agafii - o tym wszystkim przeczytacie w dzisiejszym poście. Zapraszam!




Na początek zacznę od koloru - brązowo-żółty.
Konsystencja rzadka - dzięki czemu nic nie wypływa z dłoni i można spokojnie nanieść tyle ile potrzebujemy na włosy.

Zapach bardzo przyjemny - nie typowo ziołowy ale lekko ziołowy, naturalny, kojarzący mi się z trawą, roślinnością i rankiem :)

Wygodne opakowanie - saszetka zabezpieczona korkiem - nie musimy martwić się, że coś wyschnie czy też zaschnie na amen.



Co pisze producent:


Bania Agafii Maska Do Włosów Supersilna – Wzmocnienie, Stymulacja Wzrostu

✔odżywia
✔nawilża
✔wzmacnia
✔stymuluje wzrost włosów


Maska została opracowana na bazie siedmiu uzdrawiających naturalnych składników.

Wzmacnia korzenie, a także stymuluje wzrost włosów.

Intensywnie nawilża oraz odżywia włosy i skórę głowy.

Posiada lekką konsystencję, która nie obciąża włosów.

Zapewnia długotrwałe uczucie świeżości.


Składniki aktywne:

Olej cedrowy jest źródłem witamin E i F, odżywia skórę głowy,

Korzeń szczodraka krokoszowatego zapobiega wypadaniu włosów.

Mech dębowy zawiera olejki eteryczne, wzmacniające korzenie włosów.

Wosk pszczeli nadaje włosom naturalny blask.

Sok aloe vera bogaty w aminokwasy, wspaniale nawilża skórę głowy.

Łupina z cebuli regeneruje uszkodzoną strukturę włosów, dzięki czemu stają się bardziej gęste i silne.

Szyszki czarnej olchy tonizują i zmiękczają skórę głowy, stymulują wzrost włosów.







Cena: 3,99 zł/100 ml

Dostępność: wizaz24.pl




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: maska dobrze się sprawdziła i z chęcią do niej wrócę
Zapach: przyjemny, stonowany ani nie kwiatowy ani nie ziołowy. Pachnie bardzo naturalnie - nie wyczuwam sztucznych dodatków






Używałyście tej maseczki?
Jakie kosmetyki AGAFII polecacie?

Zobacz podobne posty

10 komentarze

  1. Masek do włosów od Agafii jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, ale dziś doszła do mnie maseczka do twarzy witaminowa. Jestem jej ciekawa :D

      Usuń
  2. Uważam że moje włosy nie potrzebują żadnych ale tą jedną z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, na pewno kupię przy kolejnych zakupach :) uwielbiam maseczki do twarzy za działanie, ZAPACHY i te świetne opakowania, mam nadzieję, że te do włosów będą równie dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście słyszałam o nich i testowałam, ale inny rodzaj maseczki:) Miałam blask i elastyczność i też całkiem fajna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny produkt tej marki, który jest godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tę maskę w koszyczku z zapasami, ale jeszcze nie odważyłam się jej użyć. Opinie ma dobre, więc może w końcu się skuszę:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę kiedyś wypróbować kosmetyki do włosów babuszki... Od dawna sobie to obiecuję, ale nie było okazji, bo wciąż coś kończę...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty