Naturalny peeling cukrowy o zapachu kawy NACOMI

października 17, 2016



Nie piję kawy codziennie a raz na jakiś czas. Jednak nigdy nie używałam peelingu o zapachu kawy. Nie miałam również okazji zakupu kosmetyków naturalnych NACOMI, więc ten prezent od pewnej drogerii internetowej był dla mnie miłym zaskoczeniem. Jak się sprawdził i czy warto kupić pełnowymiarowy produkt - o tym wszystkim przeczytacie dalej.


Produkt mimo miniatury zachęca mnie już samym opakowaniem. Malutkie pudełeczko z etykietą obrazującą do jakiego zapachu nawiązuje peeling. Mały słoiczek wypełniony po brzegi brunatną maścią cukrową o niezwykle pięknym zapachu kawy.



Zobaczcie jak się prezentuje:





Peeling dostałam przy zakupach w drogerii internetowej 





W sumie mam już od nich 3 takie peelingi, więc dalsze recenzje pojawią się za jakiś czas, po przetestowaniu.

Ten peeling chciałam wypróbować jako pierwszy, głównie ze względu na zapach i jego wygląd.



kawowy peeling nacomi


Moje wrażenia po zastosowaniu peelingu:

➯ peeling ma ładny wygląd i całkiem mocny zapach (tak jakbym przed chwilą parzyła kawę)
➯ na początku myślałam, że będzie mało wydajny jednak wystarczyło na prawdę niewiele, żeby umyć całe ciało
➯ peeling zastosowałam nawet na twarz i na początku była tłusta - praktycznie przeraziło mnie to aż tak, że twarz umyłam jeszcze żelem z aktywnym węglem, którego użyłam aktualnie - twarz była bardzo gładka, lekko nawilżona ale nie tłusta
➯ zapach po umyciu jest słabo wyczuwalny, jedynie z bliska
➯ skóra nie wymaga dodatkowego nawilżenia, jest gładka




Minusy peelingu:

✘ tłusta skóra (wygląda tak jakbyśmy próbowały zmyć oliwę z ciała)
✘ słaby zapach (w przypadku kawowego to chyba lepiej, ale gdyby był owocowy lub kwiatowy to liczę na mocniejszy zapach, który pozostanie na skórze)
✘ peeling gruboziarnisty to prawdziwa ścierka - ja nie przepadam za aż takim szorstkim





Niestety produkt nie zachęcił mnie do zakupu, ale w swoich zbiorach mam jeszcze 2 zapachy, może któryś z nich mnie przekona lub inne peelingi NACOMI



peeling naturalny nacomi



Skład INCI: Sucrose, Buyrospermum Parkii Butter, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Coffea Arabica Seed Powder, Cocos Nucifera Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Parfum



nacomi peeling




Koniecznie zajrzyjcie na stronę: wizaz24.pl


Cena peelingu pełnowymiarowego: od 16,00 zł



Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: dobrze oczyszcza skórę pozostawiając ją nawilżoną i wygładzoną
Zapach: kilka wariantów do wyboru, tutaj kawowy






Używałyście produktów NACOMI?
Co warto kupić z tej firmy?

Zobacz podobne posty

11 komentarze

  1. Lubię peelingi kawowe, jako że jestem kawoszem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj skończył mi się pomarańczowy peeling nacomi i muszę przyznać, że był fajny i zachęcił do kupna innych wersji. Po tą też sięgnę, pomimo słabego zapachu

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm, po samym wyglądzie i wyobrażeniu zapachu czuje się skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham wszystko o zapachu kawy, więc i ten peeling przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ich produkty peeling testuje o zapachu pomarańczy i bardzo go lubię ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam okazji używać produktów tej marki. Ja za to lubię mocne zdzierki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam w zapasie jeszcze dwa inne zapachy ale przypuszczam, że kiedyś kupię sobie pomarańczowy - bo lubię cytrusowe zapachy :)

      Usuń
  7. Uwielbiam Nacomi! Tego peelingu jeszcze nie miałam, ale w obliczu kończenia mi się obecnego, cieszę się, że trafiłam na ten u Ciebie, bo nawet nie kojarzyłam, że ta firma ma peelingi tego typu. "Słaby" zapach może być dla mnie zaletą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie jest za mocny, ale uwielbiam ich masło shea ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty