Olejek z drzewa herbacianego TEA TREE

października 18, 2016



Magia olejków jest znana nie od wczoraj. Szczególnie ważne oleje to te, które są i naturalne i 100% skoncentrowane w butelce bez żadnych innych dodatków. Czy znacie właściwości olejku herbacianego? Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej zapraszam na post.


Olejek kupiłam w innym sklepie, ale znalazłam sklep w którym również jest dostępny, więc zapraszam Was do zapoznania się z ofertą sklepu.



Opis pochodzi ze strony http://www.ekobieca.pl/:



Tea Tree Essential Oil 100% pure
100% olejek z drzewa herbacianego


Pojemność 30ml

✔Antygrzybiczy
✔Antybakteryjny
✔Antyseptyczny
✔Antywirusowy
✔Antyzapalny
✔Delikatny dla skóry



Tea Tree Essential Oil to must have Twojej apteczki! Ten z goła niepozorny olejek z drzewa herbacianego jest bardzo potężnym stymulantem immunologicznym, pomaga zwalczać infekcje i utrzymywać skórę czystą, bez skaz i niedoskonałości.

Posiada właściwości antyseptyczne, bakteriobójcze, grzybobójcze i przeciwwirusowe. Jest stosowany na trądzik, do skóry tłustej, na wysypki, różne infekcje, choroby grzybicze, łupież i przesuszenie skóry głowy.

W przeciwieństwie do innych preparatów antyseptycznych, może być stosowany codziennie, nie powodując nierównowagi w naturalnej florze bakteryjnej skóry.

Posiada świeży, ciepły, korzenny, cierpki zapach.


Sposób użycia: Zaaplikuj kilka kropel olejku na wacik lub patyczek kosmetyczny i delikatnie wcieraj w miejsca zmienione chorobowo. Można używać również do inhalacji oraz kąpieli.





drzewo herbaciane olejek




Olejek jest w szklanej, zielonej buteleczce - całość wraz z etykietą wygląda bardzo ładnie i kojarzy mi się z naturą. Produkt ma dość mocny i intensywny zapach, który nie każdemu przypadnie do gustu.



Nie miałam odwagi stosować go na skórę, ze względu właśnie na ten zapach - dwa razy jedynie zastosowałam go w dodatku z kremem-maską do dłoni, i nie za bardzo mi się to spodobało. Zapach pozostał na dłoniach więc próbowałam się go jak najszybciej pozbyć.



Olejek głównie używałam do inhalacji lub do kominka z podgrzewaczem aby odświeżyć powietrze




pure tea tree oil



Zakraplacz jak przy kroplach żołądkowych - dozujemy odpowiednią ilość i nic się nie wylewa lub nie rozlewamy za dużo



blog olejek herbaciany


olejek herbaciany


Cena: 10 zł/30 ml




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: w tym przypadku trudno jednoznacznie powiedzieć
Zapach: bardzo mocny i specyficzny - dla niektórych po prostu śmierdzi






Znacie olej herbaciany?
Skusiłybyście się na jego zakup?

Zobacz podobne posty

11 komentarze

  1. stosowałam kiedyś na twarz, ale bez efektów ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. stosowałam kiedyś punktowo na wypryski i o dziwo działał ale ten zapach jest dla mnie tragiczny :) teraz nie mam problemów z wypryskami więc stoi w kąciku szafki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przynajmniej sprawdziłaś, że działał - pewnie dlatego, że ma właściwości antybakteryjne ;)

      Usuń
  3. Gdy dokuczał mi trądzik miałam go kupić, potem jednak zapomniałam i odpuściłam, ale przydałoby się jednak mieć go w swoich zasobach na drobne niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w nagłym przypadku bardzo skuteczna jest maść - Skinoren zawierająca kwas azelainowy. Niestety dostępna chyba tylko na receptę ;(

      Usuń
  4. Mam olejek z drzewa herbacianego innej marki. Początkowo zapach był okropny, ale z czasem się przyzwyczaiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeden z lepszych olejków na wiele schorzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego olejku, w ogóle nie mam większej styczności z olejkami. Jednak jeśli dostępny jest w drogerii ekobieca to na pewno przy następnych zakupach skuszę się na niego. Cena nie jest wygórowana, a produkt na pewno się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  7. szczerze powiem, że nie słyszałam o nim wcześniej ale czytając ten post chyba się skuszę na przetestowanie go :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty