Musujące kule kąpielowe z Biedronki

października 29, 2016



Dotychczas na blogach widziałam kule musujące z NACOMI o różnych zapachach. Też zakupiłam trzy ze względu na pozytywne recenzje i firmę, której produktów jeszcze nie testowałam. Przy okazji zakupów w Biedronce, w wakacje zobaczyłam właśnie te kule - prezentowane w dzisiejszym poście. Jak się sprawdziły i czy okazały się lepsze od kuli musujących z NACOMI? Zobaczcie :)

W opakowaniu są 2 duże kule w kolorze pomarańczowym o przyjemnym zapachu cytrusowym. Kojarzy mi się z mieszanką pomarańczy, trochę cytryn i może czegoś jeszcze. Zapach jak najbardziej na plus. Szczerze mówiąc to moje pierwsze kule musujące - wcześniej zupełnie nie spotkałam się z tego typu produktami.


kule z biedronki


Przy pierwszym użyciu kombinowałam jak rozdzielić kule na pół ale niestety podczas krojenia zaczęła się kruszyć więc nie było mowy o żadnych podziałach.

Kule musiałam wrzucić do wanny w całości

Podczas rozpuszczania musuje jak typowe tabletki np. z magnezem, które rozpuszczamy w szklance;)


kule do kąpieli


Na opakowaniu mamy wiele przydatnych informacji:


♠ kule zawierają naturalne olejki z pestek winogron i awokado
♠ 1 kula waży 165 g
♠ należy zużyć kule po otwarciu do 12 miesięcy
♠ przechowywać w suchym i chłodnym miejscu itp...


kule musujące


kulki do kąpieli


Kule musujące nie są TYLKO dla dzieci - jak opisano poniżej ;)


kule do kąpieli blog


kule do kąpieli recenzja


Cena: około 10 zł/ 2 całe kule





Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 2/5
Cena: 5/5
Skuteczność: przyjemnie umila kąpiel, lekko natłuszcza skórę pozostawiając na niej miły zapach
Zapach: przyjemny, cytrusowy - nie jest sztuczny czy drażniący a stonowany






Używałyście jakichkolwiek kul musujących z BIEDRONKI?

Zobacz podobne posty

5 komentarze

  1. Myślę, że zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie produkty do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za cytrusowymi zapachami więc chyba nie dla mnie te kule :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raz chciałam tych z biżuterią w środku ale uznałam że chyba nie warto bo i tak bym nie znalazła nic fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie stosowałam jeszcze kul do kąpieli, ale widziałam, że są też podobne w Pepco, sprzedawane pojedynczo. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty