Yankee Candle Wosk zapachowy Autumn Night

22.10.16



W ostatnich dniach umiliłam sobie wieczory paląc wosk zapachowy AUTUMN NIGHT YANKEE CANDLE. Jakie nuty zapachowe skrywa w sobie ten właśnie wosk oraz czy warto go kupić i jak sprawdził się u mnie - przeczytasz w tym poście :)



W swoich zapasach YANKEE CANDLE jak na razie mam 10 samplerów więc w ciągu ostatnich dwóch tygodni postanowiłam to zmienić i kupiłam kilka świeczek zapachowych na próbę oraz 6 szt wosków zapachowych. Miałam ochotę przetestować też ostatnią nowość tej jesieni - a mowa tutaj właśnie o wosku prezentowanym w tym wpisie - AUTUMN NIGHT.





Co znajdziemy w opisie wosku czyli co pisze producent:


Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu relaksującej lawendy połączonej z leśnymi, drzewnymi nutami.






Po pierwszym uwolnieniu zapachu wosku tak szczerze to w życiu bym nie zgadła, że jest to lawenda... owszem czułam jakieś kwiatki, nie wiem jaki to zapach dokładnie... może magnolia i las?

W każdym razie zapach bardzo kojarzy mi się z jesienią w lesie







Kolor wosku bardzo mnie zaintrygował - po zdjęciach na aukcji myślałam, że to czarny a tymczasem jest to ciemny granat. Wbrew pozorom zapach nie jest ciężki i np. męski od którego rozboli głowa.
Nie nadaje się jednak na letnie wieczory - zdecydowanie jest dobry do palenia aktualnie.






Nie mogę się doczekać odpalenia kolejnych wosków - na razie jednak jeszcze przez kilka dni spędzę wieczory przy tym zapachu. Idealny do palenia, kiedy leżymy pod kocykiem z gorącą herbatką. Pokój wypełnia się relaksującym i przyjemnym zapachem.



Cena: 7-9 zł





Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: palę kilka razy tą samą część i jak na razie jest dobrze - mam jedynie wrażenie, że zapach lekko staje się słabszy
Cena: 3/5
Skuteczność: zapach roznosi się prawie po całym domu
Zapach:  przyjemny, jesienny




Czy znacie ten zapach?
Co lepsze: woski, samplery czy tealighty Yankee Candle?

Zobacz także:

13 komentarze

  1. Nie lubię lawendy, ale skoro tutaj jest nieoczywista to może by mi się podobała ta wersja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie przepadam ale tutaj wypadła zupełnie jak inny kwiat ;)

      Usuń
  2. Mimo że nie cierpię lawendy,leśne nuty trochę pociągają...muszę obwąchać wosk na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na jesień ten wosk będzie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesień w lesie brzmi ciekawie, powąchałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam woski YC, choć tego zapaszku jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zapach miałam okazję wąchać u koleżanki :P całkiem przyjemny

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kominek :) Nie miałam jeszcze nic z yc:/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie posty

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa