Maseczka do twarzy z kawiorem odżywczo-nawilżająca BIELENDA PRO

października 20, 2016



Kolejny post z serii DERMOKOSMETYKI i następny produkt z moich profesjonalnych kosmetyków, które nakupowałam jak szalona w trakcie trwania szkoły kosmetycznej oraz po jej skończeniu. W tym poście przedstawiam Wam maseczkę do twarzy w tubie, której głównym składnikiem jest kawior. Maska odżywczo-nawilżająca z Bielendy.


Maseczka została kupiona do zabiegów domowych dla kogoś. Ale nie byłabym sobą, gdybym jej również kilka razy nie przetestowała. W tym poście zawrę więc obie opinie - swoją i osoby - testerki.


Przede wszystkim maska jest w typowej typie - jak większość produktów salonowo-gabinetowych profesjonalnych. Tuba jest poręczna i praktyczna!



kawior maska bielenda


Niebieska otoczka i biała tuba - kojarzy mi się z czymś naturalnym, ekologiczny, świeżym...


I to by było na tyle tego słodzenia i pozytywów...


Maska śmierdzi kawiorem


Tak naprawdę trochę żałowałam zakupu tej maski głównie ze względu na jej zapach bo spodziewałam się czegoś lepszego. Ale osobie, która zużyła ją praktycznie do końca - nie przeszkadzało to.



bielenda maska



Kolor maski - jasny niebieski


Konsystencja - kremowa, lekko płynna ale nie lejąca


Maska jest uniwersalna - przeznaczona do każdego typu skóry




Co pisze producent:


Działanie:

• poprawia stan nawilżenia i działa kojąco na podrażnioną skórę twarzy

• napina skórę i poprawia owal twarzy (lifting)

• pomaga skórze odzyskiwać prawidłową jędrność, przez co drobne zmarszczki i fałdki skóry stają się mniej widoczne

• skóra w dotyku staje się aksamitna, gładka i delikatna

• ożywia koloryt poprawiając szarawy odcień tzw. skóry u palacza

• działa relaksująco na ciało i umysł



kawior maska blog


Składniki aktywne:

♧ Kawior
♧ Koncentrat wody morskiej
♧ Kolagen morski


maska profesjonalna bielenda



Tak naprawdę w przypadku masek profesjonalnych nigdy nie zwracałam uwagi na skład

Tak samo było również w tym przypadku


Wychodzę z założenia, że kosmetyki profesjonalne są w pełni bezpieczne - od czasu kiedy czytam różne blogi i osoby znające się na składach - mam coraz większe wątpliwości, co do tego faktu...



bielenda blog





Cena: 39 zł/175 ml





Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 4/5
Skuteczność: maska dobrze nawilża skórę i lekko ją napina
Zapach: mało przyjemny... dla mnie po prostu śmierdzi, co przekreśla produkt na całego






Używałyście tej maseczki?
Jakie kosmetyki polecacie z BIELENDY?

Zobacz podobne posty

8 komentarze

  1. Pewnie nie przeszkadzałby mi zapach, gdybym tylko widziała spektakularne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety mam wrażenie, że żadna maska nie jest dla mnie wystarczająco nawilżająca oprócz niektórych koreańskich w płachcie. Rybi zapach... No cóż, niech pozostanie na przykład w smażalni, fuj! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy w składzie pochodną formaliny, więc na pewno nie sięgnę po nią!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego produktu, ale maseczki z węglem są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam: Bielenda, Skin Clinic Profesional, Super Power Mezo Serum, Aktywne serum korygujące Anti-Age do cery mieszanej i tłustej, z niedoskonałościami. Świetne serum ,które potrafi zdziałać w szybkim czasie cuda, od redukcji niedoskonałości do rozjaśnienia przebarwień. polecam napisałam na jego temat post. Za nieduże pieniądze dobry kosmetyk

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty