Wyniki rozdania na blogu Magnetic Lips - Wybierz swojego ulubieńca wakacji!

października 02, 2016

wyniki konkursu magnetic lips



Dziś jest ten dzień w którym chciałabym ogłosić zwycięzców!


Rozdanie wakacyjne - Wybierz swojego ulubieńca!


Spośród kosmetyków, które wybrałam do ROZDANIA, a było ich 7, mogłyście zagłosować, na ten, który najbardziej przypadł Wam do gustu. Warunkiem aby dany kosmetyk poleciał na rozdanie było uzyskanie przez niego 10 głosów.




Dziękuję wszystkim, którzy odwiedzają mój blog, komentują posty i biorą udział w moich konkursach - najaktywniejszych docenię w przyszłości - bo mam pewne poważne plany, ale na razie ich nie zdradzę :)








Oto jakie kosmetyki wpadły do puli nagród i ich zwycięzcy:



1. BANIA AGAFII specjalny szampon
aktywator wzrostu 100 ml

wygrywa: Jasmine Vise




2. MANHATTAN ONLY - paletka 4 cieni

wygrywa: Magdalena B






Obserwujcie uważnie bloga, facebooka oraz instagram - wkrótce mega boom niespodzianek!!!



Już dziś wysyłam maile do Was z prośbą o podanie danych do wysyłki!



Pozdrawiam cieplutko!!!

Zobacz podobne posty

8 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty