6. Edycja spotkania blogerów See Bloggers 2018 | Fotorelacja

sierpnia 17, 2018


To był naprawdę owocny weekend czerwcowy. Wszystko wydarzyło się 23-24 czerwca 2018r. w budynku EC1 w Łodzi. Ogromny gmach i zawiłe uliczki, które nieco utrudniały przyjazd na miejsce... Aż żal byłoby przegapić aż takie wydarzenie!

Relacja z See Bloggers 2018

Pojechałam z nadzieją, że może uda mi się kogoś spotkać, może uda mi się kogoś poznać i zagadać. Po przejściu rejestracji przez chwilę zamarłam... Nie wiedziałam, czy iść czy może poczekać. Poszłam. Weszłam w głąb wielkiej hali. Przeszłam prawie wszystkie stanowiska (wówczas na sali nie było aż tyle osób co później dlatego, że cały czas trwała rejestracja, część osób już zdążyła się gdzieś porozchodzić).

Po przejściu kilku stanowisk trafiłam na stoisko Natura Siberica. Zobaczyłam przepięknie ozdobione stoliki oraz półki wypełnione kosmetykami. Zaczęłam robić zdjęcia. Obok mnie przewijały się znane blogerki, które właśnie robiły zdjęcia na konkurs... Nie miałam odwagi zagadać, dlatego, że były w swojej grupce. Zobaczyłam jednak obok siebie dziewczynę, która wydawało mi się, że jest sama. Zagadałam. I tak w ten sposób poznałam Iwonę, z którą trzymałam się przez całą imprezę (2dni).

rejestracja see bloggers 2018

Atrakcji było co nie miara! Jakiś czas po rejestracji internetowej można było zapisać się na warsztaty. Do wyboru były różne działy i tematy: od tematów kulinarnych, po sportowe jak również beauty. Zdążyłam się zapisać tylko na dwa warsztaty. Niestety mało znaczące. Jednakże panel dyskusyjny i goście specjalnie tak bardzo przykuli moją uwagę, że nie miałam zamiaru uczestniczyć w tych dwóch (marnych) warsztatach. Dzięki uczestniczeniu w panelach dyskusyjnych miałam okazję posłuchać i zobaczyć takich gości jak: Macieja Orłosia, Kasię Bosacką, Pascala Brodnickiego, Kasię Nosowską, Michała Żebrowskiego, Sylwestra Wardęgę, Paulinę Mikułę, Agnieszkę Jastrzębską, Kamila Pawelskiego czy też Ulę Chincz.

maciej orłoś see bloggers 2018

wardega see bloggers 2018

kasia nosowska see bloggers 2018

Poniżej stoisko Natura Siberica

natura siberica see bloggers 2018

natura siberica 2018

Stoisko Annabelle Minerals (moje zdjęcie konkursowe zwyciężyło i wygrałam od firmy zestaw kosmetyków na kwotę 300zł)

annabelle minerals

annabelle minerals see bloggers 2018

Stoisko Bonpix na którym można było przymierzać dodatki i robić sobie zdjęcia konkursowe

bonprix see bloggers

Na stoisku Nutka robiłam swój własny kosmetyki w postaci żelu/mydła do ciała.

zrób swój kosmetyk

nutka see bloggers 2018

Poniżej migawka z warsztatów kulinarnych - które były ulokowane między stoiskami 

see bloggers 2018

Sala główna, na której odbywały się panele dyskusyjne. Tyle i jeszcze więcej niż na tym zdjęciu nas było :)

ec1 see bloggers łódź 2018

Stoisko Delia Cosmetics

delia cameleo

Zakończenie soboty i impreza afterparty (wręczenie nagród za #hashtagi roku)

afterek see bloggers 2018

Drugi dzień spotkania See Bloggers 2018 owocował w kolejne występy a także te same stoiska, które można było dokładniej obejrzeć i skorzystać z ofert partnerów.

hala see bloggers 2018

Poniżej stanowisko (nie jestem pewna ale chyba Seata) na którym można było stworzyć swoją eko torbę DIY

hala see bloggers 2018

michał żebrowski see bloggers 2018

Kolejne warsztaty makijażowe z marką Kontigo

kontigo see bloggers

see bloggers hala ec1

Plan See Bloggers 2018 był obficie wypełniony. Sobota i niedziela od około godziny 10.00 do prawie 17.00 - panele dyskusyjne trwały po 15-30 min więc można było posiedzieć na jednej sali i posłuchać kilkunastu wykładów w ciągu jednego dnia. Dodatkowo partnerzy akcji dbali o to abyśmy mieli pod dostatkiem świeże, naturalne i smaczne przekąski. Można było m.in. spróbować też dobrych, kolorowych lodów z Piątnicy. W sobotę na zakończenie imprezy odbył się koncert Kasi Nosowskiej oraz muzyczny afterek, na którym świetnie się bawiłam i wygrałam pyszne, białe wino. Miałam też ciekawą przygodę z koszulką, którą poplamiłam czerwonym winem ale odratowałam ją w ciągu kilku minut szampanem! Bardzo się cieszę, że dostałam się na tą imprezę i mogłam poznać kilku ciekawych ludzi, a zwłaszcza Iwonę, z którą utrzymuję kontakt! Mam nadzieję, że zobaczymy się za rok!





Co sądzicie o See Bloggers? Komu z Was udało się być na tegorocznym spotkaniu?




Zobacz podobne posty

1 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty