Eveline Kawowe serum wyszczuplająco-drenujące

sierpnia 15, 2018


Piękne ciało powinno być zawsze. Jednak bez odpowiedniej diety oraz bez ćwiczeń możemy sobie jedynie o nim pomarzyć. Z wiekiem nasze mięśnie stają się wiotkie i tak czy tak warto się zmobilizować do codziennych, nawet drobnych ćwiczeń, żeby nie wypaść z kondycji.

Do kosmetyków odchudzających albo wyszczuplających podchodziłam z dystansem. Raczej nie wierzyłam w efekty. Ale w przypadku serum kawowego od Eveline byłam zaskoczona. Może nie tyle, co efektów ile działania na skórę.

Co na opakowaniu?

eveline serum

Po aplikacji serum wyszczuplająco-drenującego na skórę mamy wrażenie zimnego okładu. Dotychczas nie używałam takich kosmetyków. Zapach tego serum jest intensywny, kawowy. Zdecydowanie lubię stosować serum na noc, kiedy już nigdzie nie wychodzę.

Serum jak widzicie jest w postaci balsamu. Ma lekką konsystencję, która nie jest tłusta i nie pozostawia koloru na skórze. Wystarczy niewielka ilość balsamu aby rozprowadzić go bez problemu i pozostawić do wchłonięcia.

serum drenująco wyszczuplające

Moja skóra po kilku użyciach była nieco lepiej ujędrniona ale nic poza tym. Jak wiadomo ekstrakt z kawy w kosmetykach działa na zasadzie spalania tłuszczu. Nie liczyłam na szybkie odchudzanie ale fajnie, że serum działa odczuwalnie natychmiast a efekty widać po kilku razach.

serum eveline




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: ponad miesiąc
Cena: ok. 15zł
Skuteczność: dobre nawilżenie skóry i lekkie ujędnienie
Zapach: kawowy


Czy używacie kosmetyków wyszczuplających?




Zobacz podobne posty

4 komentarze

  1. Bardzo fajna propozycja. Muszę sobie zobaczyć to serum, bo nie ukrywam, że się przyda :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serum wygląda super:)
    Dzisiaj założyłam bloga i serdecznie zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam wolę zwykły olejek i bańkę chińską :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię sera Eveline, ale tej wersji jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty