Moda w zasięgu ręki z Zippini.pl

sierpnia 09, 2018


Kiedy wracam do domu z pracy surfuję przez kilka godzin przez internet. Odkrywam wtedy nowinki kosmetyczne i inne ciekawostki, przeglądam nowości muzyczne a czasem nawet pokuszę się o tematy modowe. Podczas mojego pobytu na See Bloggers, miałam całkiem nietypową i nieplanowaną sytuację.

Otóż z pośpiechu, nie spakowałam kilku rzeczy i kompletnie nie przygotowałam się do wyjścia na Galę. W sumie to też założyłam, że wcale na nią nie pójdę. Jednak podczas See Bloggers poznałam nową koleżankę i szkoda było nie iść i nie spędzić miło wieczoru poznając innych. Wtedy też szybko przed Galą poszłam na zakupy. Trafiłam na dużo obniżek. Jednakże z racji braku czasu (miałam około 2h aby zrobić zakupy, zjeść coś i się odświeżyć w hotelu) musiałam znaleźć coś na szybko. Wybrałam bardzo fajny sweterek w H&M z dłuższymi bokami (a'la poncho) oraz klasyczną koszulkę z niewielkim napisem na którą w trakcie imprezy wylałam czerwone wino (ostatecznie wyprałam koszulkę na Gali w szampanie).

blog lifestylowy

Dzisiaj miło wspominam moją podróż na See Bloggers oraz szybką historię modową. Przy okazji tematów modowych, muszę się z Wami podzielić, że znalazłam ostatnio ciekawą stronę. Przejrzysta i przyjazna strona, która jest głównie wyszukiwarką modową. Oprócz tego strona zawiera ciekawe artykuły modowe, wyprzedaże oraz działy modowe; dla kobiet, mężczyzn i dzieci, które dla każdego będą wygodną opcją w szukaniu jakiejś rzeczy na szybko.
Layout strony jest prosty w obsłudze i konkretny - wszystkie ważne opcje są dostępne pod ręką. To lubię! W stopce strony umieszczone są najciekawsze oferty w trendach wg kategorii. Ja ostatnio poszukuję jakichś butów (albo sportowych albo wygodnych sandałów). W wyszukiwarce Zippini mamy takie popularne sklepy jak m.in.: Answear.com, BonPrix.pl, DeeZee.pl, eobuwie.pl, Limango.pl, Mall.pl i Quiosque.pl. Ze swojej strony mogę polecić ubrania (bieliznę, koszulki oraz spodnie z BonPrix.pl ponieważ bardzo często kupuję ciuchy kuzynce, która ma rozmiar PLUS SIZE i na prawdę ciężko na nią coś wybrać, nie mówiąc już o tym, aby cena i jakość szły w parze).


zippini wyszukiwarka


Przed nami sierpień - liczę, że pogoda nam jeszcze dopisze jak dopisywała przez ostatnie dni. Prawdziwe upały! Czas najwyższy się opalić!
Pewnie część z Was była już na urlopie, część dopiero będzie, co niektórzy mają wolne od szkoły ale łączy nas jedno: letni outfit! Zobaczcie, co warto zabrać ze sobą na wakacje?



Jestem ciekawa, czy Zippini przypadnie Wam do gustu :)
A może już znacie tą wyszukiwarkę?



*Wpis sponsorowany

Zobacz podobne posty

2 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty