Pantene Suchy szampon Instant Fresh

sierpnia 10, 2018


Mam słabość do produktów marki Pantene. Zdaje sobie jednak sprawę, że marka nie zbiera pozytywnych opinii wśród zwolenniczek czytania składów INCI. Jednak ostatnio chciałam zmienić swój ulubiony suchy szampon Batiste na coś innego. Pokusiłam się na promocyjną cenę suchego szamponu Pantene. Czy dobrze zrobiłam?

Produkty marki Pantene mają przyjemny zapach. Może dla niektórych jest to typowy zapach drogeryjny ale ja go lubię. Dotychczas używałam szamponów tej marki, czasem może i trafiła się jakaś odżywka do włosów. Jednak muszę przyznać, że pozostawiały one jakąś białą warstwę na mojej głowie (tak jakbym do końca nie mogła go wypłukać) i choć ładny zapach to nie wszystko. Moje włosy okazywały się niedomyte lub źle wypłukane na czubku.

Jak sprawdził się suchy szampon z tej marki? Porównując go do marki Batiste - nie miał zbyt dużej przewagi. Praktycznie szampon Pantene jest... totalną porażką jeśli chodzi o suchy szampon.

suchy szampon

Co (na) i w butelce?

instant fresh pantene

Suchy szampon Pantene jest bardziej kosmetykiem w sprayu o działaniu odświeżającym. Na plus jest fakt, że nie pozostawia na włosach białego proszku ale w ogóle też nie odświeża włosów w tak intensywny sposób jak robi to Batiste, który wręcz pochłania sebum z włosów i wysusza je. Pantene lekko je moczy i pozostawia dalej oklapniętymi. Porażka.

pantene suchy szampon do włosów


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: krótka
Cena: ok. 12zł
Skuteczność: brak całkowitego odświeżenia
Zapach: przyjemy zapach


Produkty Pantene są ok czy lepiej ich nie kupować?

Zobacz podobne posty

1 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty