Kringle Candle wosk Beachside

sierpnia 12, 2018


Wakacyjna nutka relaksu nad morzem. Ja jak zawsze zapracowana, nie mam czasu dla siebie i na odpoczynek. Ale weekend lub czas po pracy staram się spędzam odpoczywając albo w domu albo na działce. W dzisiejszym poście chwila relaksu na plaży z Kringle Candle.

Ten rok jest dla mnie jak zawsze pracowity. Na tapetę wzięłam również kluczowy cel, który mam nadzieje, zwróci mi się finansowo i przyniesie lepsze efekty niż moje dotychczasowe działania.

Wiem, że woski lepiej pali się w chłodniejsze dni lub podczas jesieni czy zimy bo pachną bardziej intensywnie. Wosk Beachside skusił mnie do odpalenia jeszcze podczas wakacji.

Jakie efekty?

Wosk Kringle Candle Beachside to kategoria zapachów: słodkie, świeże i morskie


kringle candle beachside

Delikatna nutka zapachowa kojarzy mi się ze słońcem, upalną pogodą, bryzą morza oraz wanilią w tle. Teoretycznie zapach mdlący ale nie uciążliwy. Uspokaja i koi zmysły. Przyjemnie relaksuje.

kringle candle wosk zapachowy


Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: cztery części, które można podzielić na drobne kawałki
Cena: ok. 10zł
Skuteczność: relaks i odprężenie
Zapach: dla mnie wyczuwalna wanilia i lekka bryza, zapach słodki i przyjemny


Kringle Candle czy Yankee Candle?

Zobacz podobne posty

3 komentarze

  1. Już za chwilę zacznie się sezon świec i wosków zapachowych i długie wieczory pod kocem :)
    Can't wait :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są takie warianty zapachowe, które znacznie przyjemniej odpala się latem :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty