#5 Przegląd muzyczny #Lifestyle

sierpnia 27, 2018


Przed Wami 20. gorących nowości w różnych stylach muzycznych. Jestem bardzo ciekawa, które z wymienionych znacie i lubicie a które słuchacie po raz pierwszy. Zapraszam!

1. Despacito (Piano Cover) - Peter Bence



2. The Dumplings - Ach nie mnie jednej (nowOsiecka)



3. Hip Hop History Orchestrated by JIMEK



4. Anna Jurksztowicz - Hej Man (Praktik remix)



5. Ratatat - Cream on chrome



6. Gramatik - Just jammin



7. Parov Stelar - The Phantom (Official Audio)



8. Parov Stelar - Step two ft. Lilja Bloom (Official Video)


9. Kortez - I imbirem (Video-Live)


10. Taco Hemingway - Fiji (prod. Borucci)


11. Krzysztof Zalewski - Miłość, miłość (Official video)


12. Krzysztof Zalewski - Przyjdź w taką noc (Official Live Video)


13. Męskie Granie Orkiestra 2018 (Kortez, Podsiadło, Zalewski) - Początek (LIVE) Official Video


14. Dawid Podsiadło - Małomiasteczkowy


15. Foster the People - Pumped up Kicks (Bridge and Law Remix)


16. Last Lynx - Killing Switch


17. Camila Cabello - Havana (Audio) ft. Young Thug




18. Ed Sheeran - Perfect (Official Music Video)



19. Maanam - Bez ciebie umieram



20. Edyta Górniak, DON - Andromeda




Dajcie znać, które kawałki są w Waszym guście!

Zobacz podobne posty

4 komentarze

  1. Miłość, miłość, z imbirem, małomiasteczkowy i początek to zdecydowanie mój gust! Każdą z nich uwielbiam - jak i wykonawców zresztą :D Fiji też często słuchałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, chciałam poznać coś nowego, chętnie posłucham gdy wrócę do domu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, Krzysiek Zalewski <3 "Początek" też uwielbiam. Codziennie słucham tę piosenkę kilka razy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty