Annabelle Minerals Cienie mineralne do powiek

sierpnia 14, 2018


Kilka dni temu otrzymałam dużą paczkę od Annabelle Minerals. W paczce znajduje się moja nagroda za konkurs fotograficzny. Jednak w dzisiejszym poście pokażę Wam tylko dwa pełnowymiarowe mineralne tej marki abyście mogły przeczytać z zaciekawieniem kolejny post o kosmetykach Annabelle Minerals.

Przede wszystkim powiem Wam szczerze, że nigdy wcześniej nie używałam kosmetyków mineralnych. Wiem jednak, że są to o wiele lepsze produkty niż zwykle kosmetyki kolorowe.


Czym różnią się kosmetyki mineralne od kolorowych kosmetyków tradycyjnych?


Teoretycznie tak samo jak większość tradycyjnych kosmetyków do makijażu zostały w jakimś stopniu stworzone na bazie minerałów. Są jednak pozbawione szkodliwych substancji takich jak konserwanty, parabeny, barwniki, aromaty a nawet składniki kancerogenne. Niektóre kosmetyki tradycyjne powodują uczulenia i alergie. Natomiast kosmetyki mineralne skutecznie łagodzą podrażnienia i zapewniają w jakimś stopniu ochronę naszej skóry przed promieniowanie UV. Jednak stosując makijaż mineralny nie zapominajmy o pełnym zabezpieczeniu skóry kremem z filtrem.


korektory i pudry mineralne

Dwa cienie, które otrzymałam to kolory:
- Chocolate
- Vanilla

minerals annabelle


Jak widać - cień Vanilla jest dosyć intensywny i w sumie pomyślałam, że można go wykorzystać jako rozświetlacz bo delikatnie ale nie nachalnie połyskuje. Cienie ładnie się blenduje - zupełnie coś innego niż w przypadku tradycyjnych kosmetyków kolorowych.

Jestem ciekawa jak sprawdzą się moje kosmetyki, które otrzymałam (cienie, korektory, pudry i podkłady mineralne). Już wkrótce pokażę Wam moje mini zestawy!


perfekcyjny makijaż

Wygodne i poręczne opakowania z dziurkami dokładnie zabezpieczają słoiczek przed wysypaniem cienia. Można przebić tyle dziurek ile potrzebujemy.

makijaż naturalny

kosmetyki kolorowe



Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: kilka miesięcy
Cena: ok. 30zł/3g
Skuteczność: trwały makijaż przez kilka godzin, ochrona skóry
Zapach: brak


Czy stosujecie kosmetyki kolorowe Annabelle Minerals?

Zobacz podobne posty

7 komentarze

  1. Cieni od Annabelle Minerals jeszcze nie miałam, ale uwielbiam ich podkłady ;) Szczególnie te kryjące ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kocham podkłady ANNABELLE MINERALS :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym w końcu poznać tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam okazji poznać tej firmy, ale bardzo bym chciała i chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam niestety tych produktów, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty