Olejek z drzewa herbacianego TEA TREE

18.10.16



Magia olejków jest znana nie od wczoraj. Szczególnie ważne oleje to te, które są i naturalne i 100% skoncentrowane w butelce bez żadnych innych dodatków. Czy znacie właściwości olejku herbacianego? Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej zapraszam na post.


Olejek kupiłam w innym sklepie, ale znalazłam sklep w którym również jest dostępny, więc zapraszam Was do zapoznania się z ofertą sklepu.



Opis pochodzi ze strony http://www.ekobieca.pl/:



Tea Tree Essential Oil 100% pure
100% olejek z drzewa herbacianego


Pojemność 30ml

✔Antygrzybiczy
✔Antybakteryjny
✔Antyseptyczny
✔Antywirusowy
✔Antyzapalny
✔Delikatny dla skóry



Tea Tree Essential Oil to must have Twojej apteczki! Ten z goła niepozorny olejek z drzewa herbacianego jest bardzo potężnym stymulantem immunologicznym, pomaga zwalczać infekcje i utrzymywać skórę czystą, bez skaz i niedoskonałości.

Posiada właściwości antyseptyczne, bakteriobójcze, grzybobójcze i przeciwwirusowe. Jest stosowany na trądzik, do skóry tłustej, na wysypki, różne infekcje, choroby grzybicze, łupież i przesuszenie skóry głowy.

W przeciwieństwie do innych preparatów antyseptycznych, może być stosowany codziennie, nie powodując nierównowagi w naturalnej florze bakteryjnej skóry.

Posiada świeży, ciepły, korzenny, cierpki zapach.


Sposób użycia: Zaaplikuj kilka kropel olejku na wacik lub patyczek kosmetyczny i delikatnie wcieraj w miejsca zmienione chorobowo. Można używać również do inhalacji oraz kąpieli.





drzewo herbaciane olejek




Olejek jest w szklanej, zielonej buteleczce - całość wraz z etykietą wygląda bardzo ładnie i kojarzy mi się z naturą. Produkt ma dość mocny i intensywny zapach, który nie każdemu przypadnie do gustu.



Nie miałam odwagi stosować go na skórę, ze względu właśnie na ten zapach - dwa razy jedynie zastosowałam go w dodatku z kremem-maską do dłoni, i nie za bardzo mi się to spodobało. Zapach pozostał na dłoniach więc próbowałam się go jak najszybciej pozbyć.



Olejek głównie używałam do inhalacji lub do kominka z podgrzewaczem aby odświeżyć powietrze




pure tea tree oil



Zakraplacz jak przy kroplach żołądkowych - dozujemy odpowiednią ilość i nic się nie wylewa lub nie rozlewamy za dużo



blog olejek herbaciany


olejek herbaciany


Cena: 10 zł/30 ml




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: w tym przypadku trudno jednoznacznie powiedzieć
Zapach: bardzo mocny i specyficzny - dla niektórych po prostu śmierdzi






Znacie olej herbaciany?
Skusiłybyście się na jego zakup?

Zobacz także:

10 komentarze

  1. stosowałam kiedyś na twarz, ale bez efektów ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach jest dla mnie nie do przeżycia, żeby trzymać go na twarzy :)

      Usuń
  2. stosowałam kiedyś punktowo na wypryski i o dziwo działał ale ten zapach jest dla mnie tragiczny :) teraz nie mam problemów z wypryskami więc stoi w kąciku szafki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przynajmniej sprawdziłaś, że działał - pewnie dlatego, że ma właściwości antybakteryjne ;)

      Usuń
  3. Gdy dokuczał mi trądzik miałam go kupić, potem jednak zapomniałam i odpuściłam, ale przydałoby się jednak mieć go w swoich zasobach na drobne niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w nagłym przypadku bardzo skuteczna jest maść - Skinoren zawierająca kwas azelainowy. Niestety dostępna chyba tylko na receptę ;(

      Usuń
  4. Mam olejek z drzewa herbacianego innej marki. Początkowo zapach był okropny, ale z czasem się przyzwyczaiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeden z lepszych olejków na wiele schorzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego olejku, w ogóle nie mam większej styczności z olejkami. Jednak jeśli dostępny jest w drogerii ekobieca to na pewno przy następnych zakupach skuszę się na niego. Cena nie jest wygórowana, a produkt na pewno się przyda.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa