Baza pod makijaż PRELUDE INGRID

maja 11, 2016

Na razie, jedyna baza w mojej kosmetyczce. Baza pod makijaż INGRID. Czy faktycznie wygładza i matuje? I czy warto ją kupić? Zobaczcie i oceńcie same...




baza pod makijaż ingrid przezroczysta




Chociażby dlatego, że baza idealnie wygładza skórę twarzy pozostawiając ją jedwabiście gładką i suchą. Po zastosowaniu bazy nasza skóra jest przygotowana na aplikację podkładu. Skóra nie jest przetłuszczona, makijaż dobrze się trzyma przez kilkanaście godzin. Szczególnie jest to ważne latem, gdy temperatura jest wysoka i podkład niekoniecznie chce współpracować z naszą twarzą.


Dla utrwalenia makijażu możemy zastosować FIXER.






Prócz plusów bazy pojawiają się również minusy - jeśli mam poddać dokładniej analizie powyższą bazę, to niestety;

- NIE matuje na długo pomimo silikonowej formule (skóra zaczyna się świecić już po 3-4 h)
- POMPKA przycina się
- przy codziennym stosowaniu mogłaby wysuszyć skórę (nie używałam codziennie ale dosyć często i moja skóra - szczególnie na nosie wręcz się złuszczała)




Cena bazy jest niska - około 9-11 zł
Pojemność: 30 ml




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: lekko matuje ale nie na długo, idealnie wygładza 
Zapach: brak





Jakie są Wasze wrażenia odnośnie tej BAZY? Jaką BAZĘ pod makijaż polecacie?

Zobacz podobne posty

2 komentarze

  1. świetna baza, nie gorsza od tych markowych i o wiele droższych.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty