Niedziela z Yankee Candle - Bay Leaf Wreath

maja 29, 2016

W dniu swoich imienin (24 maja) dostałam wspaniały prezent. Dziesięć samplerów Yankee Candles, z którymi zacznę swoją przygodę ze świecami zapachowymi na poważnie.


Z tej wspaniałej dziesiątki - jeden - wyjątkowo przypadł mi do gustu i postanowiłam wziąć go na pierwszy ogień.


Czy znacie ten zapach?




świece yankee candles








Uwielbiam wszystkie świeże i żywe zapachy. Zarówno owoców jak i kwiatów. Zawsze podświadomie wybieram perfumy w zielonych flakonach. Dlaczego? Bo kolor nawiązuje do zapachów natury - mchu, liści czyli zapach ziół i flory.


Sampler początkowo skruszyłam do kominka, na drugi dzień odpaliłam jak świeczkę.


Zapach świeży, nie duszący, nie mdlący. Idealny na wieczór po całym dniu.





yankee candle zielona świeczka




yankee candles świeczki





Sampler Yankee Candle - Bay Leaf Wreath bardzo przypadł mi do gustu. Jest to moja pierwsza świeczka zapachowa z tej firmy, więc jestem na razie miło i pozytywnie zaskoczona. Zapach jest dość intensywny jeśli jesteśmy blisko kominka. Jedyny minus jaki zauważyłam to niestety przechowywanie - należy trzymać świeczkę w woreczkach strunowych aby nigdzie nie wysypywały się resztki. Kilka samplerów zajmuje już troszkę miejsca, także będę szukała dla nich ozdobnego pudełka.






Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 4/5
Skuteczność: pozostawia przyjemny zapach do kilkudziesięciu minut po czasie palenia
Zapach: liściasty






Czy podoba Wam się TEN zapach?
Czy lubicie zapachy natury?

Zobacz podobne posty

2 komentarze

  1. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym zapachu. Nie miałam jeszcze żadnego ziołowego wosku z YC, ciekawa jestem jak pachnie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty