Antybakteryjny żel do rąk THE BODY SHOP mango

maja 13, 2016

Niezawodny w każdej sytuacji, kiedy nie mamy możliwości szybkiego odświeżenia dłoni. Antybakteryjny żel do rąk firmy THE BODY SHOP oferuje nam kilka zapachów do wyboru. Ja używałam dotychczas dwóch, które najbardziej przypadły mi do gustu. MANGO i GRAPEFRUIT.
Który okazał się lepszy? Przeczytajcie dalej...





the body shop hand gel





Bardzo lubię zapachy cytrusowe. Dla mnie są to zapachy orzeźwiające i odświeżające. Mam również wrażenie, że pasują do wszystkiego - i do perfum i kremów. Przede wszystkim nie są mdłe jak w przypadku np. zapachów kwiatowych...





Żel do rąk THE BODY SHOP ma plusy i minusy jak każdy produkt:





Plusy:
- małe opakowanie
- niska cena
- różnorodność zapachów
- wygoda i poręczność w używaniu produktu



Minusy:
- przy dłuższym stosowaniu wysusza, ze względu na alkohol w składzie
- nie używam go do mycia rąk, po np. pracach w ogrodzie, bo dla mnie pełni funkcję szybkiego odświeżacza niż mydła w płynie bez użycia wody
- mało wydajny choć wystarczy już kropelka, żeby wystarczyło do jednorazowego odświeżenia





antybakteryjny żel do rąk mango






Na etykiecie zawarta jest ważna informacja, że produkt nie zawiera triclosanu - który w kosmetykach jest używany jako konserwant, uniemożliwiający rozwój bakterii i mikroorganizmów, np. w kremach, chroni je przed bakteriami kiedy nabieramy krem palcem. 

Triclosan występuje również w preparatach do cery trądzikowej.

Udowodniono naukowo, że triclosan w kontakcie z chlorowaną wodą wodociągową powoduje powstawanie chloroformu, substancji podejrzanej o działanie rakotwórcze.

Badania na ten temat zostały przeprowadzone przez grupę naukowców wraz z doktorem Peterem J. Vikeslandem.





Skład:


Alcohol Denat. (Solvent/Diluent), Aqua/Water (Solvent/Diluent), Glycerin (Humectant), Betaine (Hair Conditioning Agent), Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer (Stabiliser/Viscosity Modifier), PEG-40 Hydrogenated Castor Oil (Emulsifier), Parfum/Fragrance (Fragrance), Aminomethyl Propanol (pH Adjuster), Mangifera Indica Juice/Mangifera Indica (Mango) Juice (Natural Additive), Limonene (Fragrance Ingredient), Linalool (Fragrance Ingredient), Disodium EDTA (Chelating Agent), Anthemis Nobilis Flower Extract (Natural Additive), Citronellol (Fragrance Ingredient), Benzyl Alcohol (Preservative), Potassium Sorbate (Preservative), Sodium Dehydroacetate (Preservative).





żel do rąk antybakteryjny




Właściwie to trudno mi określić, który zapach czy mango czy grapefruit jest lepszy. Przed zakupem sprawdzałam wszystkie warianty i mogę powiedzieć, że kokos nie podoba mi się wcale bo pachnie bardzo sztucznie, wręcz cukierkowo i mdli. Cytryna pachnie jak odświeżacz do toalety...
Mandarynka ok. Najlepszymi są jednak MANGO i GRAPEFRUIT!





Pojemność: 60 ml
Cena: 5-7 zł






Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 4/5
Cena: 4/5
Skuteczność: zapach utrzymuje się przez jakiś czas - do 30 min, przy dłuższym stosowaniu wysusza skórę
Zapach: kilka wariantów do wyboru





Czy używałyście tego żelu? Jakie są Wasze ulubione zapachy? A może polecacie zupełnie inny żel odświeżający do rąk?

Zobacz podobne posty

2 komentarze

  1. Też mam ten żel tylko ja skusiłam się na Mango.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie lubię i mango i grapefruit. Chyba dla mnie grapefruit lepszy bo ma mocniejszy zapach

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty