Odżywka nawilżająca do włosów - Moisture Recovery Conditioner JOICO

maja 22, 2016

Na odżywkę do włosów Moisture Recovery Conditioner JOICO trafiłam na allegro u sprzedawcy GKcosmetics. Dokupiłam jeszcze szampon ale zużyłam go już dawno i wyrzuciłam opakowanie.
Czy było warto? Zobaczcie :)



moisture recovery conditioner joico






Główne zadanie odżywki to nawilżanie włosów. Idealnie nadaje się do każdego rodzaju włosów. Nawilża, odżywia i wzmacnia suche włosy. Ja niestety nie mam włosów suchych więc głównie używałam jej na końcówkach. Kupiłam na próbę małe opakowanie - 50 ml.




Zarówno szampon jak i odżywka kosztują około 13 zł / 50 ml. Pełnowymiarowe produkty nie są tanie. Ich cena podobnie jak w przypadku produktów do włosów WELLA lub LOREAL to cena około 30-40 zł.
Małe pojemności są dobre na wypróbowanie kosmetyku, który albo zachęci nas do kolejnego użycia albo zniechęci. W moim przypadku był to zakup próbny i raczej nie skuszę się na produkt pełnowymiarowy.





moisture recovery conditioner joico




Dla zainteresowanych skład preparatu:



moisture recovery conditioner joico



Odżywka przywraca blask włosom i je wzmacnia ale gigantycznego efektu po niej nie zauważyłam. Co prawda, nie używałam jej ciągle ale od czasu do czasu. Dla mnie pachnie nieco kwiatowo ale zupełnie mi to nie przeszkadza. Przede wszystkim nie obciąża włosów - mam włosy ze skłonnością do przetłuszczania się przy skórze głowy więc jest dla mnie idealna. Włosy są miękkie i dobrze się układają. Nie wykluczam, że być może jeszcze kiedyś kupię coś z tej firmy do włosów bo myślałam jeszcze o serii K-PAK.







Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 3/5
Cena: 3/5
Skuteczność: szampon - umyte i czyste włosy, odżywka - poprawa kondycji włosów
Zapach: kwiatowy (chyba jaśmin)






Czy znacie firmę JOICO?
Czy macie w swoich zapasach kosmetykowych jakiś produkt JOICO?
Czy kupiłybyście prezentowaną powyżej odżywkę?

Zobacz podobne posty

0 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty