Green Pharmacy Pianka do kąpieli

maja 04, 2016

Pianka do kąpieli Oliwki&Mleko ryżowe firmy Green Pharmacy to dobry dodatek na długie wieczory w wannie. Oprócz piany, którą może wytworzyć, ten produkt doskonale nawilża i pozostawia lekki, delikatny zapach na skórze.



pianka do kąpieli green pharmacy








źródło: http://medicalplus.net.pl/public/assets/GP-logo%20PL%20strona%20g%C5%82%C3%B3wna.png







Firma GREEN PHARMACY znana jest z kosmetyków roślinnych opartych na bazie ziół, a więc wszystko co naturalne.


Do zakupu tych kosmetyków może nas przekonać SKŁAD, CENA i ZAPACH.




pianka do kąpieli green pharmacy



Powyższa pianka już mi się skończyła, jednak miło wspominam zużywanie jej. Dodawałam ją do prawie każdej, dłuższej kąpieli. Dodatkowo bardzo lubię zapach oliwkowy w kosmetykach, zwłaszcza często zdarza mi się kupować żele z dodatkiem oliwek.


Pianka bardzo wydajna. Cenowo udało mi się kupić taniej z racji krótszej daty przydatności.


Kolor zielony bardzo od razu kojarzy się z oliwkami.



Pojemność 1000 ml

Cena regularna: 6-10 zł




róże do kąpieli niebieskie i czerwone




Kolejnym, ciekawym dodatkiem do kąpieli mogą być róże - szybko rozpuszczają się w wodzie pozostawiając kolor.


Powyższe róże w kolorze niebieskim i czerwonym kupiłam na aliexpress.com


Cena: 0,68$



Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: oprócz piany, która jest idealna przy długich kąpielach nawilża delikatnie skórę 
Zapach: oliwka




Jakie macie swoje dodatki przy dłuższej kąpieli? Czy używałyście TEJ pianki?

Zobacz podobne posty

4 komentarze

  1. Nie miałam tej pianki, ale siegam czasem po żele pod prysznic tej firmy ;) ja najcześciej do dłuższej kąpieli używam soli z biedronki badz soli bocheńskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja testowałam ją po raz pierwszy ale też używam soli do kąpieli, kupuję taką niebieską ALL ABOUT BEAUTY refreshing

      Usuń
  2. Pianki nie znam,ale ta nowa seria z GP bardzo mnie intereuje :) poza tym nie mam niestety wanny więc cierpię na brak kąpieli i musze się jakoś zadowolić prysznicem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez wanny to faktycznie nie można sobie pozwolić na dłuższą chwilę relaksu. Ja za to nie mam prysznica :) odnośnie serii GP to zamierzam kupić żel do mycia twarzy z zieloną herbatą i bardzo jestem ciekawa efektów działania

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty