Organiczna pasta solna Agafii

maja 27, 2016

Po wypróbowaniu pierwszej naturalnej pasty chciałam mieć jakieś porównanie i kupiłam z tej samej serii czyli receptury Babci Agafii kolejną pastę do zębów. Czy organiczna (solna) pasta do zębów Agafii jest lepsza od wybielającej pasty propolisowej? Przekonajcie się same czytając post :)





pasta do zębów agafii





Pasta solna podobnie jak propolisowa Agafii dokładnie myje zęby, które aż "trzeszczą" od polerowania. Ale porównując ją do propolisowej mam wrażenie, że mniej "trzeszczą". Zawarta w paście sól dodatkowo zabezpiecza jamę ustną przed stanami zapalnymi. Pasta zapobiega również powstawaniu próchnicy. Smak ostry ale da się wytrzymać - wg składu mięta pieprzowa.


Po rozpoczęciu mycia bardzo czuć zapach mięty, który kojarzy mi się z kuchnią i gotowaniem. Smak i zapach na początku są tak mocne, że mam wrażenie jednoczesnej inhalacji całej jamy i nosa. Z racji tego, że jestem alergikiem i mam prawie ciągle zatkany nos - to wyczuwam bardzo dokładnie miętę. Efektu tak intensywnego smaku nie można porównać do żadnej dobrej pasty np. Blend-a-Med ani Colgate.




pasta do zębów agafii


pasta do zębów agafii




Pasta zachwyciła mnie głównie ze względu na intensywny posmak tuż "po" myciu. Szkoda tylko, że nie utrzymuje się tak długo jak zakładałam a tylko jakieś 20-25 minut. Później pozostaje jedynie gładkość zębów. Po zastosowaniu pasty nie mam potrzeby dodatkowo używać płynu do płukania, ponieważ czuję miętę bardzo intensywnie. Jeśli chodzi o wydajność to również na plus - wystarczy ziarenko aby umyć i poczuć działanie pasty. Przy niektórych pastach czasami myję zęby dwa razy, żeby coś poczuć.


Cena pasty: 12 zł/75 ml





Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: dokładnie myje zęby, pozostawiając świeży oddech i intensywny posmak mięty
Zapach: głównie mięta pieprzowa






Czy używałyście tej pasty?
Jaka pasta wg Was jest warta zakupu? (podajcie w komentarzu dokładną nazwę)

Zobacz podobne posty

0 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty