Żel do higieny intymnej Lactissima SORAYA

maja 30, 2016

Dwa miesiące temu podczas większych zakupów w supermarkecie wpadły mi w ręce dwa takie oto produkty. Żele do higieny intymnej z firmy SORAYA. Jeden udało mi się już skończyć, chociaż testowałam je na zmianę. Zobaczcie, który bardziej przypadł mi do gustu :)



żel do higieny intymnej



Nie przepadam za produktami SORAYA ponieważ nie zawsze współgrają z moim ciałem - czy to krem, czy tonik czy też żel... Nie widzę żadnych efektów pozytywnych a wręcz przeciwnie - negatywne. Ale tym razem było inaczej.


Oba żele przypadły mi do gustu, zarówno zapachem jak i właściwościami. Nie wiem czemu ale zielony już mi się skończył i szybciej go zużyłam. Być może, że aloesowy zapach dał mi poczucie większej świeżości.


Żel w białej butelce (dla aktywnych) również mogę polecić - zapach jest prawie nie wyczuwalny, bardzo naturalny.


Zarówno jeden jak i drugi żel ma wygodny i poręczny dozownik, który pozwala wydobyć odpowiednią ilość produktu.




Skład obu żeli:




skład soraya żel do higieny intymnej





Jeśli jeszcze kiedyś trafię na te żele w sklepie, to z chęcią do nich powrócę. Tymczasem, lubię próbować nowe kosmetyki, więc po ich skończeniu na pewno zrobię sobie dłuższą przerwę i skuszę się na testowanie innej firmy.



Cena jednej sztuki to koszt około 10 zł/ 300 ml





żel intymny soraya





Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 5/5
Skuteczność: gwarantuje efekt odświeżenia i komfortu przez cały dzień
Zapach: zależnie od wyboru - biały - brak zapachu, zielony - aloes






Co sądzicie o firmie SORAYA?
Czy miałyście okazję przetestować te żele?

Zobacz podobne posty

2 komentarze

  1. Chętnie wypróbuję ten dla aktywnych, akurat kończy mi się żel więc muszę poszukać czegoś dobrego :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bardzo neutralny i bez żadnych zbędnych zapachów oraz przede wszystkim spełnia tę samą funkcję, co aloesowy. Dziękuję za obserwowanie :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty