Noc muzeów 2016

maja 14, 2016

Jak co roku mniej więcej o tej porze, można zupełnie ZA DARMO zwiedzić muzea i inne instytucje kulturalne. Dodatkowo organizatorzy przygotowują atrakcyjny program dla wszystkich zwiedzających.





Zapraszam na relacje z roku 2012.


Les filaments du destin

W. Siudmak - Les filaments du destin




wojciech siudmak malarz

W. Siudmak





Poniżej kilka zdjęć z Pałacu Biskupów Krakowskich w Kielcach


Pałac Biskupów Krakowskich Kielce


Pałac Biskupów Krakowskich Kielce


Pałac Biskupów Krakowskich Kielce





Pałac Biskupów Krakowskich w Kielcach, który prezentuje się niezwykle pięknie nocą


Pałac Biskupów Krakowskich Kielce






Ogród Włoski

Ogród Włoski Kielce




Dodatkowe atrakcje, które udało mi się uwiecznić na fotografii


Pałac Biskupów Krakowskich Kielce




Pamiątkowa kartka z autografem


Wojciech Siudmak






Ja niestety w tym roku sobie odpuściłam, głównie z racji pogody. W Kielcach deszczowo, zimno i ponuro.




Jednak mam bardzo fajną pamiątkę z NOCY MUZEÓW z roku 2012, kiedy w KIELCACH gościł WOJCIECH SIUDMAK - wybitny artysta, malarz i rzeźbiarz, którego obrazy zachwycają mnie już od jakiegoś czasu ze względu na tematykę fantasy.





noc muzeów

Wizyta w Pałacu Biskupim w Noc Muzeów w Kielcach
Spotkanie z W.Siudmakiem
19.05.2012 r.






Czy byłyście kiedyś na NOCY MUZEÓW? Są sądzicie na temat tego wydarzenia? 

Zobacz podobne posty

2 komentarze

  1. Bardzi podoba mi się ta akcja. Brałam udział w Nocy Muzeów. Ale w tym roku pogoda nie zachęcała do wyjścia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Nocy Muzeów jeszcze nigdy nie byłam ale słyszałam o tej akcji chętnie się kiedyś wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty