HAUL ZAKUPOWY czyli NOC zakupów w galerii ECHO!

maja 07, 2016

Hej kochane! Wczorajszy wieczór spędziłam w galerii na zakupach. Nie planowałam tego, bo dowiedziałam się o tym kilka dni przed ale... z racji tego, że przegapiłam NOC zakupów w galerii KORONA - postanowiłam pójść! Zobaczcie, co upolowałam :)))




zakupy noc wyprzedażowa galeria echo kielce




Nie obejrzałam wszystkiego, ale to co miało mi się trafić - trafiło. Byłam w kilku sklepach odzieżowych m.in. Reserved, New Look, H&M, Stradivarius ale tylko w dwóch udało mi się kupić coś "normalnego". Zobaczcie co...





BLUZA SPORTOWA z aplikacją


terranova noc zakupów

terranova noc zakupów

terranova noc zakupów



Koszulka sportowa CALIFORNIA


noc zakupów terranova

noc zakupów terranova

noc zakupów terranova



Koszulka NO BOYFRIEND no problem


noc zakupów terranova

noc zakupów terranova

noc zakupów terranova



Koszulka z aplikacją C&A

noc zakupów C&A

noc zakupów C&A

noc zakupów C&A



Spodnie szare TERRANOVA

noc zakupów terranova

noc zakupów terranova

noc zakupów terranova

noc zakupów terranova

noc zakupów terranova



PODSUMOWUJĄC:


noc zakupów echo

noc zakupów echo



Jak widzicie zakupy się udały. Jestem bardzo zadowolona! Od dłuższego czasu polowałam na szare spodnie i wreszcie je mam. Kolorystycznie może nie ma szału, ale ja lubię takie kolory i będę je łączyć z pozostałymi. Kiedyś ubierałam się głównie w ciemne kolory a od dłuższego czasu zmieniam ten nawyk na więcej kolorów w szafie.





A Wy co ostatnio kupiłyście z ciuchów? Czy trafiłyście na jakieś obniżki w swoim mieście, albo NOC zakupów?

Zobacz podobne posty

5 komentarze

  1. Bardzo fajne zakupy poczyniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza bluza wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, bardzooo mi się podoba - podobny fason ale inny kolor mam z New Yorkera, szkoda tylko że ta szara nie jest nieco dłuższa ale bardzo mi się podobała i nie mogłam jej nie kupić :)) i jest cieplutka

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty