Idealny prezent na *DZIEŃ MAMY*

maja 26, 2016

dzień mamy



W tym roku udało mi się skomponować wyjątkowy prezent. Niestety nie dla mojej mamy ale dla teściowej :) Ciekawa jestem czy Wam też mój prezent przypadł do gustu! Zobaczcie, co dokładnie wchodzi w skład tego zestawu. Zapraszam na mini recenzje :)





W zeszłym miesiącu znalazłam całkiem przypadkiem bardzo fajny sklep internetowy. Baner tego sklepu widzicie po prawej stronie mojego bloga >>> wizaz24.pl



Właśnie tam udało mi się kupić dużo kosmetyków głównie na prezenty do rozdania i też dla siebie. Na tej stronce kupiłam również powyższe kremy z EVELINE COSMETICS.


Kremy pachną przepięknie i już od jutra będą w użyciu. Całość wygląda bardzo elegancko.




zestaw prezent dla mamy




W skład zestawu prezentowanego w tym poście wchodzi:


* Krem-serum do rąk
* Krem na dzień
* Krem na noc

* Czekolada KOCHAM CIĘ MAMO




zestaw dla mamy



krem dla mamy



krem na noc eveline



krem na dzień eveline


krem eveline


eveline serum do rąk


skład serum do rąk eveline


czekolada dla mamy




Obdarowana MAMA była zachwycona prezentem



Czekolada została kupiona w BIEDRONCE

całość zestawu wyniosła około: 40 zł (bez wliczania dodatków dekoracyjnych)




Tuż przed wręczeniem prezentu >>> zdjęcie z instagrama >>> 
ZAPRASZAM DO OBSERWOWANIA :))



dzień mamy prezent







Czy podoba Wam się taki prezent? A co Wy przygotowałyście na DZIEŃ MAMY?

Zobacz podobne posty

0 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty