Szampon mięta pieprzowa i werbena AVON

maja 18, 2016

Jednym z moich ulubionych zapachów jest połączenie zielonej herbaty i werbeny. Szczególnie szukam tego połączenia w perfumach. Jednakże sama werbena pachnie jak typowe zioło, jak dla mnie zbyt "naturalnie". Poniższy szampon zamówiłam głównie dlatego, że myślałam o tym własnie połączeniu. Nie testowałam werbeny w połączeniu z miętą, więc chciałam to wypróbować. Zobaczcie same :) Zapraszam!



szampon avon





Oczyszczający szampon z AVONu, po którym spodziewałam się nieco więcej i zakładałam o wiele lepszy zapach. Jednak ku mojemu zdziwieniu - rozczarowałam się...



A szkoda, bo szampon pozostał w moich wspomnieniach jako zwykły, przeciętny szampon za kilka złotych.


Zapach totalnie nie przypadł mi do gustu, czuć było sztuczny zapach ziół, nie przypominający naturalnego aromatu. Mięta i Werbena przynajmniej TUTAJ jest pomyłką...





skład szamponu werbena i mięta avon




Nie analizowałam składu dokładniej, bo głównie skupiłam się na właściwościach. Włosy faktycznie były prawidłowo umyte i czyste. Jednakże zapach, o czym wspomniałam już wcześniej kompletnie mi nie odpowiadał. Ani samego szamponu ani już na wysuszonych włosach.


Pojemność: 250 ml
Cena: około 10-12 zł







Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 4/5
Cena: 4/5
Skuteczność: umyte i czyste włosy, nie pozostawia białych resztek szamponu we włosach
Zapach: werbena i mięta pieprzowa




Szamponu na pewno nie kupię, a szkoda bo miałam również zakupić coś z tego zapachu (odzywkę, mgiełkę)





Co sądzicie o tym szamponie?
Jakie połączenia zapachów preferujecie?
Jakie są Wasze ulubione szampony?

Zobacz podobne posty

2 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty