Cacharel Amor Amor... czyli zapach ognistej miłości!

maja 19, 2016

Amor czyli miłość. A miłość uskrzydla... Z drugiej strony też kusi...
Cacharel Amor Amor - to zapach dla kobiet... no właśnie, jakich Waszym zdaniem?

Nie jest to zapach ekstrawagancki, ani nietypowy ale klasyczny, słodki i kobiecy. Zainteresowałam się nim kiedy drugi raz po dłuższej przerwie poczułam jak pachnie... Jednakże, nie używam go na sobie - kupiłam na prezent :)




cacharel amor amor




Nuty zapachowe:

nuta głowy: mandarynka, grapefruit
nuta serca: biała lilia, róża, śliwka
nuta bazy: białe drzewo cedrowe, wanilia, ambra, piżmo





zapach damski amor amor



zapach dla niej amor


perfumy amor amor skład cacharel


perfumy dla kobiet cacharel





Zapach na początku, zaraz po rozpyleniu jest nieco ostry, wyjątkowo mocny. Miesza nasze zmysły, ponieważ ciężko jest odróżnić jaki składnik wybija się na pierwszy plan. Nie mniej jednak z każdą chwilą zapach komponuje się z naszą skórą i tworzy niesamowite połączenie. Mogę go nawet porównać z pewnego rodzaju feromonami miłosnymi. Amor Amor ma również wady jak każdy produkt - nie każdemu pasuje i może być duszący na dłuższą metę.




Buteleczka zapachu kolorystycznie również nawiązuje do MIŁOŚCI.  Tutaj kolor czerwieni kojarzy mi się z uczuciami, pragnieniami, namiętnością...







amor butelka szklana



zapach damski amor amor





Odpowiednik perfum CACHAREL AMOR AMOR - LA RIVE - SWEET ROSE



Niestety nie używałam osobiście, ale nie wyczułam zupełnie różnicy na koleżance, która używałam zamiennika, a nosa mam dobrego do perfum i prawie zawsze udaje mi się zgadnąć nazwę perfum! 











Buteleczka EDT: 100 ml
Cena: około 120 zł





Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 3,5/5
Skuteczność: zapach utrzymuje się przez krótki czas jeśli chodzi o wodę toaletową - do 1 godziny wyczuwam go na pewno
Zapach: dominuje róża i wanilia






Jak Wam się podoba ten zapach?
Czy używałyście go?
W komentarzach podajcie swoje ulubione zapachy :)

Zobacz podobne posty

0 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty