Krem do rąk Johnson's

maja 02, 2016

Nie przepadam za kremami do rąk a jeśli już ich używam to muszą spełniać trzy podstawowe punkty:


1. Nie pozostawiać na dłoniach lepkości czy tłustej warstwy jednocześnie nawilżając je odpowiednio.
2. Ładnie pachnieć.
3. Być w przystępnej cenie.



Body care Johnsons's hand cream



Powyższy krem do rąk firmy Johnson's mieści się praktycznie we wszystkich trzech punktach z drobnymi niedociągnięciami. Dlaczego więc go kupiłam pomimo małego ale?


Krem jest tani - jego koszt to około 6 zł. Zapach ma przyjemny, delikatny chociaż na dłuższą metę staje się nudny. Przy długim wąchaniu i próbie skojarzenia z czym tak naprawdę może się ten zapach łączyć jedyne, co nasuwa mi się na myśl to pudrowy zapach pasujący do starszej pani...

Użyłam go kilka razy i niestety nie chciałam używać go dłużej ze względu na ten właśnie zapach.


Jeśli chodzi o właściwości - dobrze nawilża, skóra jest gładka i miękka. Nie jest też tłusta, ale przypuszczam, że gdyby ktoś przesadził z ilością kremu to na pewno mogłaby taka być. Ja zazwyczaj zużywam niewielką ilość wielkości ziarenka groszku czy fasoli.



Body care Johnsons's hand cream


Jeśli mam już używać czegoś do nawilżania rąk to zdecydowanie zostaję przy balsamie do ciała DANIELLE STEEL bo zarówno zapach jak i właściwości przyciągają do użycia.


Recenzja balsamu Danielle Steel tutaj >>> KLIK




Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 4/5
Skuteczność: nawilża skórę teoretycznie nie pozostawiając tłustej warstwy ani lepkości 
Zapach: pudrowy?




Czy używałyście powyższego kremu? Jakie są Wasze ulubione kremy do rąk? Który warto kupić?

Zobacz podobne posty

0 komentarze

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty