Cukrowy peeling z BIELENDY czyli weekendowa pielęgnacja naszych dłoni

maja 28, 2016

Peelingu do ciała z Bielendy używam już dłuższy czas i nadam jestem nim ogromnie zachwycona. Zapach, właściwości oraz działanie poznałam na lekcjach kosmetyki w szkole. Od razu chciałam go mieć i używać w domu. Mimo tego, że jest przeznaczony do ciała to w przypadku dłoni również świetnie się sprawdza. Cena może wydawać się wysoka ale jak na taką pojemność, zapach oraz działanie - naprawdę warto go kupić.


bielenda egzotyczny peeling




Peeling cukrowy jest przeznaczony do każdego rodzaju skóry. Nie ważne więc, czy mamy tłustą, suchą czy inną skórę - będzie nadawał się dla każdej z Was.



Dodatkowo jak dla mnie ma trzy ogromne plusy jakimi są:

* nawilżenie skóry

* wygładzenie skóry

*przyjemny zapach




cukrowy bielenda





Całość jest zamknięta w szczelnym słoiczku wraz z dodatkową pokrywką. Waga produktu aż 600 g - powinna wystarczyć na kilkadziesiąt zabiegów, zależnie oczywiście od tego, co robimy - czy wykonujemy peeling na całe ciało czy tylko na dłonie lub stopy.



Bardzo ważne aby peeling wyjmować jakąś łyżeczką lub szpatułką - należy uważać aby nie miał kontaktu z wodą ponieważ rozpuszcza się i tworzy się w nim "biała" woda.



Jeśli używamy peelingu do ciała - nie stosujemy go na okolice biustu ponieważ skóra w tym miejscach jest cieńsza i wrażliwsza więc mogą pojawić się podrażnienia.






duży peeling cukrowy





Dokładny skład oraz składniki aktywne:




peeling skład bielenda





Peeling ma przepiękną, pomarańczową barwę i zapach cytrusów (wg składu olejek grejpfrutowy)





peeling cukrowy do ciała







Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 5/5
Cena: 3/5
Skuteczność: usuwanie zrogowaciałego naskórka, natłuszczenie skóry i jej nawilżenie
Zapach: cytrusowy - grejpfrutowy





Co sądzicie o tym peelingu?
Czy macie swoje ulubione peelingi do ciała lub rąk?

Zobacz podobne posty

2 komentarze

  1. Musi pięknie pachnieć! Nie mam swojego ulubionego peelingu - narazie skecze z kwiatka na kwiatek szukając ideału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przede wszystkim jako jedyny z używanych przeze mnie dotychczas natłuszcza skórę :) moje dłonie są jak po "lekkim" zabiegu parafinowym

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty