Serum na porost włosów AGAFII

maja 12, 2016

Ponad miesiąc temu pierwszy raz w życiu kupiłam swoje pierwsze naturalne kosmetyki. Być może miałam coś już z naturalnych kosmetyków ale wcześniej nie przywiązywałam do tego uwagi. Poniżej prezentuję Wam serum Agafii na porost włosów.


serum agafii




Serum na porost włosów ku mojemu rozczarowaniu niestety nie przyniosło pożądanych efektów. Dlaczego?
Przede wszystkim moje włosy są podatne na falowanie a po zastosowaniu tego preparatu jeszcze bardziej zrobiły się niesforne...
Początkowo robiłam wg zamieszczonej instrukcji czyli na suche włosy - jeszcze gorzej, bo ich ułożeniu, później nie mogłam kompletnie sobie z nimi poradzić, kręciły się jak chciały.
Następnie używałam i używam już tylko na mokre włosy i podczas suszenia mogę je w miarę ułożyć.






Dla zainteresowanych opis + skład poniżej


serum agafii włosy



serum agafii włosy





Dokładny kolor serum jest podobny do koloru jasnego piwa:


serum agafii włosy




Początkowo byłam zachwycona tym kosmetykiem - podobał mi się zapach. Jednak po kilku użyciach zupełnie inaczej pachnie na włosach czy to mokrych czy suchych. Dodatkowo działanie pozostawia wiele do życzenia. Nie zauważyłam nic specjalnego. Może trochę mniej wypadają mi włosy ale to pewnie również zasługa szamponu przeciw wypadaniu. Poza tym, staram się jak najszybciej skończyć to serum i raczej na pewno go już nie kupię.




Cena: 13-15 zł
Pojemność: 150 ml





Podsumowując:

Opakowanie: 5/5
Wydajność: 4/5
Cena: 4/5
Skuteczność: połysk na włosach, zmiękczenie włosów?
Zapach: ziołowy







Czy znacie kosmetyki AGAFII? Czy używałyście tego serum? Jakich używacie serum do włosów?

Zobacz podobne posty

2 komentarze

  1. Ja stosowałam i stosuję cały czas, kolejne opakowanie już mi zeszło. Zamawiam zwykle na http://kosmetykiorientu.pl/odzywki-do-wlosow/111-aktywne-serum-ziolowe-na-porost-wlosow-7-ziol-witamina-b5-drozdze-piwne-papryczka-chili.html i kurcze, jeszcze nigdy nie byłam rozczarowana! U mnie naprawdę fajnie się sprawdza, no nic mu nie mogę zarzucić. Zapach jest cały czas taki sam, nie zmienia się w trakcie stosowania, więc mi podoba się tak samo jak kilka miesięcy temu ;) A działanie też oceniam bardzo dobrze – z jednej strony mam wrażenie, że bardzo mi włosy wzmocniło, są lśniące, lepiej się układają, ale co najważniejsze – naprawdę przyspieszył wzrost włosów – od jakiegoś czasu mam taki wysyp baby hair, że szok! Może za krótko stosowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stosowałam około 3-4 tygodni ale niestety nie zauważyłam żadnych nowych włosów :) zdecydowanie wolę coś innego niż takie serum w sprayu i teraz kupiłam sobie jakiś aktywator z Agafii - wygląda jak maseczka na włosy - zobaczymy... na razie jednak kończę maskę regeneracyjną też z Agafii, więc nie wszystko na raz :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Archiwum

Ostatnie posty