Koncert BEATY i BAJMU KADZIELNIA KIELCE 8.05.2016

9.5.16

8. Maja w Kielcach zagościła BEATA KOZIDRAK wraz z zespołem BAJM. Wieczór pomimo, że był chłodny i niestety deszczowy okazał się niezwykle udany. Pogoda była chwiejna bo kilka minut przed pojawieniem się BEATY nad kielecki amfiteatr Kadzielnia nadciągnęły ciemne chmury, a później tak mocno padał deszcz, że pomimo zadaszenia można było poczuć krople. Na szczęście nie trwało to długo i wieczór był bajeczny!

Zapraszam na relacje :))







Koncertowa trasa BINGO tour promowała nowe piosenki BEATY - dla mnie kawałek BINGO jest dosłownie strzałem w dziesiątkę!!!

Od razu wpadł mi w ucho! Poza tym kojarzy mi się z jedną piosenką - Milky Chance - Stolen Dance


Zespołu BAJM nie słucham od wczoraj - znam dużo piosenek i słucham ich już baaardzo dłuuugo. Mam też swoje ulubione jak np.:
Różowa kula
O Tobie
Co mi panie dasz
Biała armia
Dwa serca, dwa smutki
Noc po ciężkim dniu

a od teraz moją ulubioną jest BINGO!










Pomimo tylu lat - zespół istnieje od 1978 r. zespół ciągle utrzymuje się na listach i co najważniejsze ludzie śpiewają ich piosenki.




koncert bajm beata kielce kadzielnia




Mimo upływu lat BEATA świetnie wygląda, porusza się na scenie i oczywiście śpiewa!

Wrażenia z koncertu niezapomniane!!!












Lubicie zespół BAJM? Macie jakieś ulubione kawałki? Jak Wam się podoba nowa piosenka BINGO?

Zobacz także:

2 komentarze

  1. Fanką BAJM nigdy nie byłam, ale zawsze lubiłam postać Beaty Kozidrak, zdecydowanie uwielbiam jej piosenkę "Józek nie daruję Ci tej nocy" :D Koncert na żywo to zawsze świetne przeżycie i inny odbiór :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam kiedyś na koncercie Bajmu, świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny!
Motywuję mnie to do pracy nad blogiem i wiem, że nie jest to czas stracony.
Wielka prośba o nie dodawanie linków blogów, reklam oraz spamu
- komentarze tego typu nie będą publikowane.


Ostatnie wpisy

ADIDAS aliexpress.com ANIDA Anthyllis Apis Professional avon balsam danielle steel balsam do ciała bania agafii bańki chińskie Baolishi BARWA baza pod makijaż BENEK Bielenda BINGOSPA Bio-D BISPOL błyszczyk do ust eos BOTANIQUE BOULEVARD Bourjois brush egg Cameleo Carven cellulit COLGATE Cuccio czarne mydło Delia DERMACOL deser Dr. Konopka's ELKOS EVA EVELINE F&F FA FLORIS FLOSLEK fotografia moja pasja Fotorelacja glinka czerwona gotowanie Green Pharmacy gumki invisibboble haul Hyco ingrid JADWIGA Joanna Joico KALLOS kapsułki do kąpieli kolacja koncert beaty i bajmu kosmetyki naturalne krem do pielęgnacji skórek krem do rąk Kringle Candle kuferek kosmetyków L'ambre Lakiery hybrydowe lampka usb Lancome lista życzeń Luksja Manhattan Manicure Japoński MARION marokańska pomadka masaż masło do ciała MaxFactor MAYBELLINE MC migrena moda NACOMI NATURALIS NIVEA noc muzeów NYC obiad odświeżacz powietrza FORLUX odżywka do włosów Organic Shop PAESE PALMOLIVE PANTENE pasta do zębów peeling do ciała PERFECTA perfumy damskie pielęgnacja ciała pielęgnacja dłoni pielęgnacja stóp pielęgnacja twarzy pielęgnacja włosów plastry odchudzające SLIM PATCH płatki kolagenowe pod oczy Podsumowanie roku Projekt DENKO przetłuszczające włosy puder ryżowy Puma recenzja receptury agafii REFECTOCIL Rozdania sałatki Semilac SORAYA sposoby na ból głowy stylizacje suchy szampon szampon batiste śniadanie ŚWIAT ŚWIEC the body shop Trusted Cosmetics w7 Walentynki WIBO wyzwanie trusted cosmetics Yankee Candle zegarki ziaja żel dermacol żel do twarzy żel Fa